دیدار والورده و پپ گواردیولا در بارسلونا

دیدار والورده و پپ گواردیولا در بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی و ارنستو والورده سرمربی بارسلونا روز دوشنبه در شهر بارسلونا با هم دیدار کرده و یک وعده غذایی را با هم صرف کردند.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت، این دیدار ظهر روز دوشنبه به صرف ناهار در یکی از رستورانهای مشهور شهر بارسلونا صورت گرفت. گواردیولا و والورده ناهار را درکنار هم صرف کردند.  هیچ وقت انتظار نمی رفت که این دو نفر در چنین شرایطی که برای والورده سخت و مبهم است، با هم ناهار بخورند. بارسلونا که تا یک ماه پیش شانس فتح قهرمانی سه گانه را داشت، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب لیورپول شد و در فینال جام حذفی هم مقابل والنسیا شکست خورد تا فصل را تنها با قهرمانی در لالیگا به پایان ببرد.

از همین رو جایگاه ارنستو والورده روی نیمکت مربیگری بارسلونا با اما و اگرهایی مواجه شده و نام گزینه های مختلفی برای جانشینی او به گوش می رسد؛ از روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک گرفته تا رونالد کومان، سرمربی هلندی تیم ملی هلند.

والورده و گواردیولا، علاوه بر علاقه مشترکشان به فوتبال، دوستی دیرینه ای هم با هم دارند و در این دیدار درمورد مسائل مختلف فوتبالی با هم گفتگو کردند.

پپ گواردیولا بعد از قهرمان کردن منچسترسیتی در رقابتهای لیگ برتر، این روزها در شهر بارسلوناست و تعطیلات تابستانی اش را آغاز کرده است و در ماه جولای فصل جدید را با شاگردانش آغاز خواهد کرد.

 

 6363