نکونام و یک چالش جدی با مدیریت؛ استقلال مثل نقل و نبات دروازه‌بان دارد!

نکونام و یک چالش جدی با مدیریت؛ استقلال مثل نقل و نبات دروازه‌بان دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- نکته عجیب نفرات استقلال برای لیگ بیست‌وچهارم، حضور 5 دروازه‌بان در جمع شاگردان جواد نکونام است!

به گزارش فوتبالی، استقلال در فصل گذشته حواشی زیادی داشت و اختلاف نکونام با مدیرعامل وقت استقلال یعنی علی خطیر باعث شده بود آبی‌ها از ساحل آرامش دور باشند.

علی خطیر فلسفه خاص خود را در بازار نقل‌وانتقالات و تیم بستن داشت اما نکونام اعتقادی به دیدگاه خطیر نداشت و همین موضوع باعث شد نکونام لج کند و منتظر محمد و اورونوف و یکی دو بازیکن خارجی خوب دیگر را نخواهد تا استقلال از ناحیه این لج و لجبازی ضربه بخورد. نکونام منتظر محمد را به مس رفسنجان و اورونوف را به پرسپولیس تقدیم کرد. اولی گل حذف استقلال در جام حذفی را زد و دومی یک تنه پرسپولیس را بالا کشید و گلهای حساسی برای پرسپولیس زد و ۱۸ امتیاز برای پرسپولیس گرفت و آنها را به جام قهرمانی لیگ برتر رساند.

در لیگ برتر بیست‌وچهارم به نظر می رسید شرایط فرق کرده و مدیریت استقلال طبق برنامه نکونام در بازار پیش می‌رود اما جذب دو بازیکن بوسنیایی کار را خراب کرد تا نکونام با مدیریت باشگاه به مشکل بخورد و پروژه خطیر دو با فرشید سمیعی استارت بخورد.

رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمدحسین اسلامی، سامان فلاح، گائل کاکوتا (غیررسمی) علیرضا کوشکی، آلمدین زیلیکیچ و کیوسفسکی (هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است) بازیکنانی هستند که در این پنجره راهی استقلال شده‌اند. در این بین سرنوشت زیلیکیچ و کیوسفسکی مشخص نیست و باید دید درنهایت چه اتفاقی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

نکته عجیب نفرات استقلال برای لیگ برتر بیست‌وچهارم به دروازه‌بان‌های این تیم برمی‌گردد. سیدحسین حسینی، کیوسفسکی، محمدرضا خالدآبادی، سینا سعیدی‌فر و محمدجواد کیا، 5 دروازه‌بان تحت قرارداد استقلال هستند و این موضوع یکی از چالش‌های پیشروی جواد نکونام است. همه بازیکنان با استقلال قرارداد دارند و فسخ یک‌طرفه با آن‌ها ممکن است پرونده شکایت جدیدی را برای آبی‌ها باز کند.

فسخ با دو دروازه‌بان حالا به یک چالش بزرگ تبدیل شده است و چیزی که مشخص است این است که نکونام بازیکنان بوسنیایی را نمی‌خواهد.

اکنون باید دید درنهایت کدام بازیکنان از لیست خارج می‌شوند و سه دروازه‌بان استقلال برای لیگ بیست‌وچهارم چه کسانی خواهند بود. فسخ‌هایی که بدون دردسر نخواهد بود.

5793