دستور تراکتور به پورحمیدی: فقط بیا سر تمرین!

دستور تراکتور به پورحمیدی: فقط بیا سر تمرین!

پایگاه خبری فوتبالی – وضعیت ادامه همکاری حسین پورحمیدی با تراکتور چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، با حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور، شرایط برای هم‌تیمی این دروازه‌بان در تیم ملی بسیار سخت شده است. در واقع حسین پورحمیدی بابت این تصمیم باشگاه تراکتور ناراحت و عصبانی شده و به همین دلیل هم تا به امروز در تمرینات شاگردان دراگان اسکوچیچ حضور پیدا نکرده است.

پورحمیدی که فصل گذشته با کسب ۱۸ کلین‌شیت، موفق به تصاحب دستکش طلایی لیگ برتر شد و همواره مورد حمایت لفظی مدیران تراکتور قرار داشت، برای فصل آتی شرایطی کاملاً مبهم و غیرشفاف دارد و مشخص نیست تکلیف وی و آینده چگونه خواهد بود.

پورحمیدی از شروع تمرینات تراکتور، حضور در تمرین تیمش را تحریم کرده و این در حالی است که وی هنوز دو سال با تی‌تی‌ها قرارداد دارد. وی در طول این مدت فقط یک سفر چند ساعته به تبریز داشته و با اسکوچیچ و مدیران باشگاه صحبت کرده که آن‌ها به این دروازه‌بان گفته‌اند به هیچ وجه احازه جدایی صادر نخواهند کرد.

در این زمینه شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تراکتور از پورحمیدی خواسته یک سال قراردادش را تمدید کند و سپس به صورت قرضی منتقل شود که این موضوع هم صحت ندارد و درخواست تراکتور، جز حضور این دروازه‌بان در تمرینات نبوده که پورحمیدی از این دستور سرپیچی کرده است.

همانطور که پیش از این هم بارها به آن اشاره شده، به نظر می‌رسد مسئولان تراکتوری منتظر حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند هستند تا تصمیم خود درباره پورحمیدی را نهایی کنند چرا که در شرایط کنونی که پورحمیدی در تمرینات حاضر نیست، این موضوع با واکنش خاصی از سمت تراکتوری‌ها مواجه نشده است.

شاید تنها راه حل جدایی قطعی پورحمیدی از تراکتور در صورتی باشد که رای کمیته وضعیت به نفع بیرانوند صادر شود و البته بیرو هم راضی به تمدید قراردادش با تراکتور شود ولی در هر حال وضعیت کنونی پورحمیدی به معنای واقعی کلمه، مبهم است!

1997