پورحمیدی در آستانه جدایی؛ جانشین بیرانوند در تراکتور مشخص شد

پورحمیدی در آستانه جدایی؛ جانشین بیرانوند در تراکتور مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان دوم دو فصل اخیر تراکتور دوباره به این تیم بازگشته است.

به گزارش فوتبالی، با حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور، حسین پورحمیدی سنگربان ملی پوش فصل گذشته تی‌تی‌ها تا به امروز راضی به حضور در تمرینات تیمش نشده و تمرینات اختصاصی خود را به صورت شخصی انجام می‌دهد.

پورحمیدی در مدت اخیر جلساتی با مدیران تراکتور داشته اما برای نحوه جدایی به صورت قطعی یا قرضی به توافق نرسیده ولی حالا با حضور دروازه‌بان دوم فصل گذشته تی‌تی‌ها در این تیم شایعات جدایی پورحمیدی قوت می‌گیرد.

احسان مرادیان دروازه‌بان دوم دو فصل اخیر قرمزهاست که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده بود و در تمرینات این تیم حضور نداشت تا اینکه مسئولان تراکتوری وی را به ترکیه فراخواندند و وی در روزهای پایانی در اردوی شاگردان اسکوچیچ حضور داشت و در بازی دوستانه دیروز این تیم در نیمه دوم هم به میدان رفت.

مرادیان در بازگشت کاروان تراکتور به تبریز در فرودگاه شهید مدنی این شهر هم دیده شده تا حضور وی به عنوان سنگربان دوم این معنی را بدهد که تراکتور کادر دروازه‌بانی خود با علیرضا بیرانوند، احسان مرادیان و ادیب زارعی را تشکیل داده و آن‌ها احتمالاً مشکلی برای جدایی پورحمیدی نداشته باشند و حالا فقط باید منتظر نحوه توافق طرفین برای جدایی ماند.

گفتنی است حسین پورحمیدی دو سال از قراردادش با تراکتور باقی مانده و برای هرگونه تصمیم باید با مدیران این تیم توافق کند.

1997