دروازه بان تراکتور بهترین دروازه‌بان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد

دروازه بان تراکتور بهترین دروازه‌بان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور تبریز با کلین شیت برابر صنعت نفت عنوان بهترین دروازه بان نیم فصل اول را از آن خود کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های فوتبال تراکتور و صنعت نفت امروز شنبه ۹ دی در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در هفته ۱۵ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید. پیکان با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند.

حسین پور حمیدی که در این فصل جایگزین محمدرضا اخباری در تیم تراکتور شده بود، توانست در این بازی هم کلین شیت کند و آمار خود در بسته نگه داشتن دروازه در نیم فصل را به عدد ۱۰ رساند و به تنهایی و بالاتر از سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال تهران و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس توانست عنوان بیشترین تعداد کلین شیت را از آن خود کند.

پورحمیدی در حالی توانست این آمار را از خود به ثبت برساند که در ابتدای فصل با اشتباهاتی که در دیدار با سپاهان و پرسپولیس داشت، مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته بود اما این دروازه‌بان توانست با بهبود عملکرد خود، تعداد کلین شیت های خود را افزایش دهد. حسین حسینی و علیرضا بیرانوند هرکدام با ۱۴ بازی به ترتیب آمار ۸ و ۷ کلین شیت را از خود به ثبت رسانده‌اند.

2636