پورحمیدی تمدید نکرد و در تراکتور ماندگار شد

پورحمیدی تمدید نکرد و در تراکتور ماندگار شد

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی به کارش در تراکتور ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، با حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور، حسین پورحمیدی دروازه‌بان فصل گذشته این تیم که دو سال از قراردادش با تی‌تی‌ها باقی مانده، حاضر به حضور در تمرینات نشد و حتی اردوی این تیم در ترکیه را هم از دست داد.

پورحمیدی در این مدت تلاش زیادی داشت تا حداقل مجوز جدایی قرضی خود از تراکتور را بگیرد و حتی با آلومینیوم هم به توافق رسیده بودو باشگاهی که این سنگربان جنوبی دو فصل به صورت قرضی از تراکتور در این تیم بازی کرده بود.

تراکتوری‌ها هم گویا راضی به جدایی قرضی پورحمیدی شده و از وی خواسته بودند با تمدید یک سال از قراردادش، به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود و به همین دلیل در اواخر اردوی ترکیه از احسان مرادیان، دروازه‌بان دوم فصل گذشته خود که قراردادش به پایان رسیده بود، خواسته بودند که در تمرین حاضر شود.

با این وجود پورحمیدی تمایلی به تمدید قراردادش نداشت تا این دروازه‌بان در تراکتور ماندنی شود و در نهایت هم مرادیان با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران تراکتور خداحافظی کرد.

در نهایت باید گفت که این قضه جنجالی و طولانی، با ماندگاری همزمان علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی در جمع تراکتوری‌ها به پایان رسید تا خیال دراگان اسکوچیچ بابت خط دروازه در فصل جاری مطمئن باشد.

1997