استوری عجیب حسین پورحمیدی؛ پرنده‌ای با پاهای در بند! (عکس)

استوری عجیب حسین پورحمیدی؛ پرنده‌ای با پاهای در بند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی پس از نیمکت نشینی در تراکتور و عدم دعوت به تیم ملی استوری جالبی منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ این فصل در همه پست‌ها در تراکتور بازیکنان سرشناسی در اختیار دارد که این موضوع در خط دروازه هم صدق می‌کند. مدیران تراکتوری با وجود در اختیار داشتن حسین پورحمیدی به عنوان یکی از برترین دروازه‌بانان فصل گذشته، این فصل سراغ جذب علیرضا بیرانوند رفتند و پای سنگربان شماره یک تیم ملی را به تبریز باز کردند.

در همین راستا پورحمیدی باتوجه به حضور یک رقیب بزرگ، از شرکت در تمرینات تیمش استنکاف کرد و تا پایان اردوی تراکتور در کشور ترکیه راضی به تمرین کردن با شاگردان اسکوچیچ نشده بود. این دروازه‌بان خوزستانی که در نظر داشت به صورت قطعی از جمع تی‌تی‌ها جدا شود، در ادامه راضی به جدایی قرضی هم شد اما باتوجه به رد پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه، در این تیم مجبوراً ماندنی شد.

پورحمیدی که هنوز دو فصل با تراکتور قرارداد دارد، طبق انتظار نیمکت نشین علیرضا بیرانوند در سه بازی اخیر تراکتور بوده و در همین راستا به تیم ملی هم دعوت نشد تا روزهایی برزخی را در تبریز پشت سر بگذارد. این دروازه‌بان اما در جدیدترین اقدام خود یک استوری عجیب و معنادار منتشر کرده که به نظر بی‌ارتباط با شرایط این روزهایش نیست.

پورحمیدی تصویری از یک پرنده را منتشر کرده که این پرنده بال هایش را باز کرده و تلاش می‌کند پرواز کند اما پاهایش با طنابی به یک شاخه از درخت بند شده تا عملاً این مانع بیرونی، اجازه پرواز به وی را ندهد! تصویری که بدون هیچ توضیحی در اینستاگرام توسط حسین پورحمیدی منتشر شده است!

1997