توافق اماراتی‌ها برای تبلیغ روی شورت بارسلونا

توافق اماراتی‌ها برای تبلیغ روی شورت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران بارسلونا سالهاست که تلاش می کنند که از زیر سنگ هم که شده، پول در بیاورند تا مانع از ورشکستگی باشگاهشان شوند و کمترین مبالغ نیز برایشان اهمیت دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تلاش است تا با جذب اسپانسرها و منابع درآمد جدید بتواند دست خود را برای خرید در بازار نقل و انتقالات باز کند. حالا آنها با شرکت "مدوسا" به توافق رسیده اند، شرکتی که در امارات فعالیت می کند و در حوزه محصولات ضدعفونی فعالیت می کند و محصولاتش قابلیت باکتری زدایی، قارچ زدایی و ویروس کشی را دارند. 

قرارداد بارسلونا با این شرکت سه ساله خواهد بود و سالی پنج میلیون یورو دریافت می کنند و قرار است که تبلیغات این شرکت روی شورت بارسلونا قرار بگیرد. بارسلونا در بازی جام خوان گامپر مقابل موناکو در روز 22 مرداد، برای اولین بار از اسپانسر جدیدش روی شورت خود رونمایی می کند.  البته بارسلونا همچنان مشکلات ویژه خود را با شرکت نایکی دارد و این شرکت نتوانسته البسه بارسلونا را به درستی در اختیارشان قرار بدهد و تامین کند.

همکاری با مدوسا برای بارسلونا مفید است اما آنها به منابع مالی بیشتری نیاز دارند. در حقیقت این باشگاه باید 40 میلیون یورویی که از جانب شرکت لیبرو به آنها پرداخته نشده را جبران کند.  

4125