گلزنی ستاره سابق منچستریونایتد در اولین بازی برای باشگاه جدیدش

گلزنی ستاره سابق منچستریونایتد در اولین بازی برای باشگاه جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - میسون گرینوود، وینگر سابق منچستریونایتد پس از نهایی شدن انتقالش به مارسی در این تابستان، اولین گلش را برای تیم فرانسوی به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس هفته گذشته راهی فرانسه شد چرا که مارسی حاضر شد تا برای خریدنش از شیاطین سرخ 30 میلیون یورو بپردازد. گرینوود شنبه اولین بازی خود را برای باشگاه جدیدش داشت و در بازی دوستانه مقابل تیم پائو اف سی از لیگ دسته دوی فرانسه توانست گلزنی کند. 

اقدام مارسی برای خرید این مهاجم 22 ساله با جنجال هایی در میان فعالان حقوق زنان در شهر مارسی همراه شد چرا که او به آزار جنسی و تجاوز به نامزد سابقش متهم شده بود. در نهایت مارسی بدون توجه به فشارها و کمپین ها تصمیم گرفت که به سراغ او برود. گرینوود فصل گذشته قرضی در ختافه حضور داشت که عملکرد خوبی در این تیم داشت و یونایتد برای این که از زیر فشارها در مورد این بازیکن و اقداماتش خارج شود، تصمیم گرفت که او را به فروش برساند.

مارسی با هدایت روبرتو ده زربی توانست در مقابل پائو افسی با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و بازی دوستانه بعدی آنها در پیش فصل در مقابل ساندرلند از لیگ دسته دوی انگلیس خواهد بود. 

4125