مثلث جدید بارسلونا به جای مثلث مسی، ژاوی، اینیستا (عکس)

مثلث جدید بارسلونا به جای مثلث مسی، ژاوی، اینیستا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال حاضر بازیکنانی در اختیار دارد که می تواند نسبت به آینده امیدوار باشد و بازیکن هایش می توانند در آینده تبدیل به ستاره شوند؛ هر چند که برخی از آن ها همین حالا هم ستاره شوند.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال یکی از ستاره های تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2024 بود که روی قهرمانی ماتادور ها تاثیر گذار بود. لامین یامال در حال حاضر پیراهن شماره نوزده بارسلونا را بر تن می کند. لیونل مسی هم تا پیش از آن که در بارسلونا پیراهن شماره 10 را بر تن کند، پیراهن شماره نوزده را می پوشید. از سوی دیگر گاوی و پدری هم دو تا دیگر از ستاره های جوان بارسلونا هستند. گاوی در حال حاضر پیراهن شماره شش بارسلونا را می پوشد. این پیراهن روزگاری بر تن ژاوی هرناندز بود. از سوی دیگر پدری هم پیراهن شماره هشت بارسلونا را بر تن می کند؛ این پیراهن را روزگاری آندرس اینیستا در بارسلونا می پوشید.

مثلث مسی، ژاوی، اینیستا در بارسلونا فوق العاده بود و در دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال های 2009 و 2011 نقش بسیار پر رنگی داشت. حالا باید دید که این مثلث جدید بارسلونا تشکیل شده از لامین یامال، پدری، گاوی می تواند خاطرات آن مثلث را برای بارسایی ها زنده کند یا خیر.

1471