بیرانوند: امروز از پرسپولیس شکایت می‌کنم!

بیرانوند: امروز از پرسپولیس شکایت می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا بیرانوند می‌گوید امروز قرار است شکایت وی از باشگاه پرسپولیس انجام شود.

به گزارش فوتبالی، جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و فسخ یک طرفه قرارداد وی باعث شده تا پرسپولیس از سنگربان تیم ملی و باشگاه تراکتور شکایت کند و امروز هم علیرضا بیرانوند عنوان کرد که او هم از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است.

بیرانوند که همراه با تیم تراکتور در ایفمارک حاضر شده بود، صحبت های خود درباره جدایی از پرسپولیس را اینچنین آغاز کرد: «صحبتی از مدیرعامل پرسپولیس شنیدم که گفته بود تمام پول این فصل را به بیرانوند دادیم. امروز صحبتی با وکیلم داشتم که از پرسپولیس بابت طلب هایم شکایتی داشته باشد. صحبتی هم درباره ۲۰ درصد داشتند که آپشن است و با پاداش فرق دارد.»

وی در ادامه مدعی شد برخی از اعضای باشگاه پرسپولیس با گریه به وی زنگ زده‌اند: «ماساژور و تدارکات پرسپولیس به من زنگ زدند و گریه می‌کردند چرا که قربانی من شدند. پاداش یک چیز تحریک کننده برای انجام کارهای سخت است و ما در کورس بودیم. بچه‌های ما روی پاداش‌ها برای انجام کار خیر حساب کرده بودند و اینکه این پاداش ها از قرارداد پایه کم شود، یک کار غیراخلاقی است که برای اولین بار چنین چیزی رخ داده است.»

حال باید منتظر ماند و دید ادعای بیرانوند درباره عدم دریافت مطالباتش چگونه پیش خواهد رفت و این شکایت برای پرسپولیس دردسرزا خواهد بود یا نه.

1997