اطلاعیه گروه رسانه‌ای فوتبالی در واکنش به رفتار عجیب مدیرعامل استقلال با گزارشگر فوتبالی

اطلاعیه گروه رسانه‌ای فوتبالی در واکنش به رفتار عجیب مدیرعامل استقلال با گزارشگر فوتبالی

پایگاه خبری فوتبالی- جناب آقای فرشید هاشم سمیعی، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال امروز به احترام صحبت با خبرنگاران و گزارشگران که البته همیشه هم آن را انجام نمی دهد و بعضی اوقات راننده اش گازش را می گیرد و می رود، مقابل باشگاه از خودروی باشگاه استقلال پیاده شد و وقتی با سوال گزارشگر فوتبالی مواجه شد و در جملاتی گفت:«من معذرت می خوام، چون فوتبالی در طی این مدت، همه اش اخبار یکطرفه و یکسویه علیه باشگاه استقلال بوده، من از شما عذرخواهی می کنم و ببخشید!» 

خب آقای هاشم سمیعی، ادامه جملاتت را می‌گفتی. چرا ادامه ندادی؟ گزارشگر ما به احترام کاربران فوتبالی که مطمئنا عده زیادی از آنها طرفدار استقلال هستند (در اپلیکیشن فوتبالی دو میلیون و بیست و نه هزار و پانصد و سی و پنج طرفدار استقلال و دو میلیون و ششصد و پنجاه و سه هزار و سیصد و بیست و دو طرفدار پرسپولیس هستند) گزارشگر فوتبالی مقابل شما ایستاد، میکروفون را از مقابل شما برنداشت و فوتبالی هم حرفهایتان را منتشر کرد که البته پاسخ سوالات فوتبالی هم بود.

فرمودید "فوتبالی اخبار یکطرفه و یکسویه علیه باشگاه بوده!" (عین جمله شما) اما بفرمایید کدام خبر ما یکطرفه و یکسویه بوده است؟ در همین ویدیو به خبرنگاران و گزارشگران درباره علی کریمی توضیح دادید.

مو به موی حرفهای شما در عین، گزارش سه روز پیش فوتبالی بود و کاربران و هواداران می توانند مطلب درباره علی کریمی بخوانند و ویدیوی صحبتهای کوتاه شما روی همان خبر ریپلای شده است. آیا خبر فوتبالی درباره اینکه علی کریمی نمی تواند به استقلال بپیوندد و پنجره کایسری اسپور ترکیه بسته است، یکسویه بوده است؟

آیا خبر پیوستن دو بازیکن بوسنیایی که بدون اطلاع جواد نکونام بوده، یکطرفه و یکسویه بوده؟ خود شما روی آنتن زنده برنامه مجله فوتبال شبکه خبر، گزارش خبری فوتبالی را تایید کردید. آیا خبر سرپرست نشدن آتیلا حجازی در استقلال که در نهایت ایشان سرپرست استقلال نشد و خبر فوتبالی تایید شد، یکسویه و یکطرفه بوده است؟ آیا خبر انصراف فراز فاطمی از سرپرست شدن در استقلال و انتصاب ایمان عالمی به عنوان سرپرست تیم استقلال، یکطرفه و یکسویه بوده است؟ 

آیا گزارش های خبری درباره سیدحسین حسینی و عدد و رقم قرارداد رامین رضاییان که عین حقیقت بوده، یکطرفه و یکسویه بوده است؟ آیا خبر سرباز شدن ابوالفضل جلالی، یکسویه و یکطرفه بوده است؟ آیا نارضایتی نکونام از بازیکنان بوسنیایی یکطرفه و یکسویه بوده است؟ آیا خبر اینکه در مقطعی قرار نبود جواد نکونام سرمربی استقلال باشد و خود شما روی آنتن زنده گفتید، یکطرفه و یکسویه بوده است؟ همین شما در برنامه مجله فوتبال، آن را تایید کردید. آیا خبر نپیوستن احمدزاده و علیپور به استقلال، یکطرفه و یکسویه بوده است؟ دیدید که سر از پرسپولیس درآوردند. آیا خبرهای نقل و انتقالاتی و هایجک گزینه های مدنظر استقلال نظیر حسین گودرزی، جواد آقایی پور و امین حزباوی و چند بازیکن دیگر، یکسویه و یکطرفه بوده است؟  آیا خبر منتفی حضور مهدی قایدی در استقلال و انتشار نامه باشگاه به شباب الاهلی و عدم پیگیری باشگاه، یکسویه و یکطرفه بوده است؟ آیا عدد  و رقم رضایتنامه سامان فلاح که فوتبالی آن را منتشر کرد و باشگاه گل گهر، آن را تایید کرد، یکطرفه و یکسویه بوده است؟ باز هم اشاره کنیم یا کافیست؟

آقای فرشید هاشم سمیعی، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال، آیا روشنگری و مجیز نگفتن و انعکاس حق و حقیقت و خبررسانی درست و موثق، یکطرفه بودن و یکسویه بودن است؟ مطمئنا اگر خبرهای ما فیک و یکطرفه بود، تیم رسانه‌ای باشگاه علیه فوتبالی بیانیه می‌داد همانطور که قبلا هم در دوران دیگر مدیران باشگاه استقلال، علیه فوتبالی بیانیه داده می‌شد و بعدها هواداران و مخاطبان و کاربران متوجه می‌شدند که خبرها و تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های فوتبالی درست بوده است. با یک جستجوی ساده متن بیانیه های فوتبالی، علیه استقلال موجود است. 

شما از ما عذرخواهی کردید که پاسخ گزارشگر فوتبالی را ندادید، اما بدانید که فوتبالی همچنان حقیقت را منعکس می‌کند حتی اگر شما باز هم پاسخ خبرنگاران و گزارشگران فوتبالی ندهید. راستی آقای فرشید هاشم سمیعی، آیا وقت می کنید کامنت های هواداران استقلال زیر پستهای صفحات اینستاگرام باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس را می خوانید؟ لطفا بخوانید و بعد با خبرنگار و گزارشگر فوتبالی صحبت نکنید!