پیشنهاد تمدید بلندمدت بارسلونا به هافبک جوان خود

پیشنهاد تمدید بلندمدت بارسلونا به هافبک جوان خود

پایگاه خبری فوتبالی- فرمین لوپز، ستاره جوان و ملی‌پوش بارسلونا پیشنهادی برای تمدید قرارداد تا سال 2030 دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های جوانی که ژاوی هرناندز به بارسلونا و فوتبال اسپانیا معرفی کرد، فرمین لوپز بود. بازیکنی که در تور تابستانی فصل گذشته توجه سرمربی تیم را به خود جلب کرد و در طول فصل نیز آمار درخشانی از خود به جای گذاشت. او در فصل گذشته گل‌های مهم و حساسی در این فصل به ثمر رساند و باعث شد تا توجه هواداران بارسا به درخشش جلب شود.

او در یورو 2024 نیز یکی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا بود که توانست جام قهرمانی را در پایان مسابقات بالای سر ببرد. هرچند که لوپز دقایق کمی در رقابت‌های یورو به میدان رفت، اما دعوت شدنش در سن 21 سالگی به تیم ملی اسپانیا برای مسابقات یورو، نشان از استعداد و توانایی بالای او دارد. لوپز حالا یکی از بازیکنان تیم المپیک اسپانیا است و انتظار می‌رود در رقابت‌های المپیک 2024 پاریس دقایق زیادی به میدان برود.

مدیران بارسلونا در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به بازیکنان جوان آکادمی خود داشتند و مبلغ فسخ قرارداد همه این بازیکنان را به طور قابل توجهی افزایش دادند تا دیگر باشگاه‌ها توانایی پرداخت این هزینه را نداشته باشند. حالا سران بارسلونا قصد دارند تا قرارداد فرمین لوپز را هم طولانی‌مدت تمدید کنند و مبلغ فسخ قرارداد او را افزایش دهند. به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، بارسلونا مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد فرمین لوپز تا سال 2030 آغاز کرده است.

1428