هافبک آلمانی به دنبال جدایی از بارسلونا نیست

هافبک آلمانی به دنبال جدایی از بارسلونا نیست

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که صحبت‌هایی در خصوص علاقه باشگاه السد قطر به جذب ایلکای گوندوغان مطرح شده بود، اما حالا شنیده می‌شود که این بازیکن به دنبال جدایی از بارسلونا نیست و می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در بندر بارسلون بماند.

به گزارش فوتبالی، ایلکای گوندوغان در این روزها شرایط چندان مشخصی برای فصل آینده ندارد. او تنها یک سال است که به بارسلونا پیوسته و در طول یک سال اخیر نیز عملکرد خوبی از خود درون میدان به نمایش گذاشت. او بهترین پاسور بارسلونا در فصل گذشته بود و در خیلی از بازی‌های سخت و دشوار برای تیم ژاوی هرناندز خوش درخشید. اما حالا ممکن است به دلایل اقتصادی و مالی بارسا مجبور به فروش این ستاره آلمانی شود.

اگر بارسلونا دنی اولمو را به خدمت بگیرد، احتمالا ایلکای گوندوغان تنها پس از یک فصل بازی برای بارسلونا از جمع کاتالان‌ها جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد. در روزهای اخیر اخباری مبنی بر علاقه السد قطر به خرید ایلکای گوندوغان به گوش رسید. السد که اخیرا فلیکس سانچز، مربی موفق تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیای 2019 را استخدام کرده، می‌خواهد با تقویت تیم خود با تیم‌های عربستانی در لیگ نخبگان آسیا رقابت کند.

اما بعید است گوندوغان به راحتی با جدایی از بارسلونا موافقت کند. او شرایط خوبی در این تیم دارد و رابطه‌اش با هانسی فلیک هم خوب است. به گزارش میگل سانز، خبرنگار نشریه اسپانیایی اسپورت، ایلکای گوندوغان به دنبال جدایی از بارسلونا نیست و می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در جمع آبی‌واناری‌ها بماند.

1428