هافبک باتجربه آلمانی در لیست فروش بارسلونا

هافبک باتجربه آلمانی در لیست فروش بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا به علت مشکلات مالی خود ممکن است ایده فروش ایلکای گوندوغان را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، کاتالان‌ها چند فصلی است که در مشکلات اقتصادی زیادی قرار گرفته‌اند. تیمی که یک روز برای خرید بزرگ‌ترین و گران‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال اقدام می‌کرد، حالا نمی‌تواند با باشگاه‌های متمول وارد رقابت شود. چنین شرایطی برای هواداران بارسا غیرقابل هضم است، اما به نظر می‌رسد اتفاقی است که افتاده و باید با آن کنار بیایند.

یکی از راهکارهای مدیران برای برون‌رفت از بحران مالی، فروش بازیکنان شاخص تیم است. آن‌ها در حال فروش مارک گویو، مهاجم جوان تیمشان به باشگاه چلسی هستند. شیرهای لندنی در ازای این بازیکن قرار است 6 میلیون یورو به بارسلونا بپردازند. اما فروش گویو به تنهایی نمی‌تواند گره از مشکلات این تیم باز کند، آن‌ها نیاز به مبلغ بیشتری دارند.

به نقل از تونی خوانمارتی، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدیران به علت محدودیت‌های مالی به پیشنهاداتی که برای گوندوغان ارائه می‌شود گوش می‌کنند. باشگاه از تاثیری که او در فصل گذشته در تیم گذاشت قدردانی می‌کند. آن‌ها در شرایط عادی حاضر به فروش هافبک باتجربه خود نیستند، اما با توجه به وضعیت اقتصادی، ممکن است دست به انجام همچین کاری بزنند.

مدیران او را به سادگی از دست نخواهند داد، اما اگر پیشنهادی برسد به آن گوش خواهند کرد. هانسی فلیک به سیستم 4-2-3-1 بازی می‌کند و سران باشگاه اعتقاد دارند که با حضور پدری، نیازی به گوندوغان نیست، چرا که پدری نیز می‌تواند در پست هافبک شماره 10 ایفای نقش کند.

1428