امیدواری مدیر ورزشی بایرن مونیخ به آینده سرمربی بلژیکی

امیدواری مدیر ورزشی بایرن مونیخ به آینده سرمربی بلژیکی

پایگاه خبری فوتبالی- مکس ابرل، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ به آینده تیمش با ونسان کمپانی امیدوار است.

به گزارش فوتبالی، یکی از تصمیمات عجیب بایرن مونیخ در چند فصل اخیر، استخدام ونسان کمپانی کم‌تجربه به عنوان سرمربی بود. کسی که توانسته بود برنلی را با اقتدار به لیگ برتر انگلیس برگرداند، در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس موفق ظاهر نشد و رتبه‌ای بهتر از نوزدهم به دست نیاورد تا برنلی تنها پس از یک فصل حضور در سطح اول فوتبال انگلستان، بار دیگر به چمپیونشیپ سقوط کند.

او هیچ تجربه‌ای در هدایت تیم‌های بزرگ اروپایی ندارد و همین موضوع باعث نگرانی هواداران بایرن مونیخ شده است. همچنین او تا به حال در آلمان کار نکرده و با فرهنگ این کشور آشنا نیست. او با وضعیت رختکن بایرن مونیخ آشنایی ندارد و همه این‌ها باعث می‌شوند تا خیلی از هواداران بایرن مونیخ به فصل جدید امیدوار نباشند.

اما مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ که خودش ونسان کمپانی را به بایرن مونیخ آورده، خیلی به آینده تیمش با هدایت کمپانی امیدوار است. او در این باره گفت: «کمپانی به خوبی نوع برخورد با بازیکنان را یاد گرفته است. او چگونگی مدیریت رختکن تیم را می‌داند. او در منچسترسیتی تنها یک بازیکن نبود، بلکه مرد مورد اعتماد گواردیولا در میدان بود. شاید خیلی‌ها بگویند که او تنها 5 سال سابقه کار دارد، اما من فکر می‌کنم او 10 سال است که به صورت غیررسمی مربی‌گری می‌کند. ما می‌خواهیم با کمپانی همه جام‌ها را به دست بیاوریم و به قهرمانی در لیگ قهرمانان امیدوار هستیم.»

1428