3 باشگاه انگلیسی خواهان جذب سرمربی جدید بایرن مونیخ بودند

3 باشگاه انگلیسی خواهان جذب سرمربی جدید بایرن مونیخ بودند

پایگاه خبری فوتبالی - پدر وینسنت کمپانی، سرمربی بلزیکی جدید بایرن مونیخ فاش کرد 3 باشگاه لیگ برتری خواهان جذب فرزندش بودند. 

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در اتفاقی شوکه کننده، وینسنت کمپانی را به عنوان مربی جدیدش انتخاب کرد. این سرمربی 38 ساله فصل گذشته با برنلی به دسته پایین تر فوتبال انگلستان سقوط کرد، اما حالا هدایت یکی از بزرگ ترین باشگاه های دنیا را در اختیار دارد. در حالی که بسیاری به تصمیم مدیران باواریایی برای انتصاب کمپانی انتقاد دارند، اما پدر کمپانی می گوید 3 باشگاه انگلیسی خواهان جذب پسرش بودند. 

به نقل سایت گل، پیر کمپانی، پدر سرمربی جدید بایرن مونیخ گفت: "وقتی پسرم به بایرن مونیخ رفت، تمام مردم دنیا سورپرایز شدند. البته من نشدم. در طول چند ماه اخیر، باشگاه هایی مثل تاتنهام، چلسی و برایتون برای جذب وینسنت با برنلی صحبت کردند و حتی چلسی 2 بار مذاکره کرد. اما وقتی باشگاهی مثل بایرن که ساختار فوق العاده ای دارد به ما زنگ زد، نتوانستیم آن را رد کنیم. در بایرن مونیخ خیلی روی سقوط برنلی تمرکز نکردند. می دانند که برنلی می توانست امتیازات بیشتری کسب کند."

کمپانی حالا کار سختی در آلیانتس آرنا در پیش دارد. او باید در بوندس لیگا با بایر لورکوزن که سال گذشته بدون باخت قهرمان شد، رقابت کند.

4416