بایرن مونیخ برای استخدام مربی جدیدش چقدر هزینه می‌کند؟

بایرن مونیخ برای استخدام مربی جدیدش چقدر هزینه می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - سریال نیمکت بایرن مونیخ به پایانش نزدیک می شود.

به گزارش فوتبالی، باواریایی ها پس از آن که از چندین مربی مختلف شامل ژابی آلونسو، یولیان ناگلسمن و رالف رانگنیک جواب رد شنیدند، حالا برای استخدام جایگزین توماس توخل به  جمع بندی نهایی سیده اند. بایرن مونیخ قرار است که وینسنت کمپانی بازیکن اسبق تیم ملی بلژیک را به خدمت بگیرد. کمپانی در این فصل با برنلی به لیگ دسته دوی انگلیس سقوط کرد اما قرار است که هدایت بایرن مونیخ را به عهده بگیرد.

بایرن مونیخ برای اولین بار در دوازده سال اخیر، فصلی بدون جام را داشته و کمپانی قرار است که خون تازه ای به رگ های این تیم بدمد.  بازیکن اسبق اندرلخت، هامبورگ و منچسترسیتی تا سال 2027 با بایرن مونیخ قرارداد امضا خواهد کرد. باواریایی ها با باشگاه سابقش برنلی برای فسخ قرارداد او به توافق رسیده اند. رسانه های آلمانی البته تردید دارند که آیا کمپانی گزینه مناسبی برای هدایت بایرن مونیخ است یا نه. باواریایی ها برای جذب این مربی، مبلغ دوازده میلیون یورو به برنلی می پردازند.

تسلط کمپانی به زبان آلمانی و پتانسیل مربیگری او باعث شد تا بایرنی ها بر خلاف انتظارات به سراغ او بروند. کمپانی فصل خوبی در لیگ انگلیس نداشت و حالا باید دید که در بایرن چه عملکردی از خود ارائه می دهد.

4125