دستمزد سرمربی جدید بایرن مونیخ چقدر است؟

دستمزد سرمربی جدید بایرن مونیخ چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - وینسنت کمپانی سرمربی بلژیکی منچسترسیتی قرار است که دستمزد قابل توجهی را به عنوان یک مربی کم تجربه و تازه کار در بایرن مونیخ دریافت کند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در ماه فوریه اعلام کرد که توماس توخل در پایان فصل 24-2023 از بایرن جدا می شود. بعد از آن گزینه هایی نظیر ژابی آلونسو، اریک تن هاگ ، روبرتو ده زربی، یولیان ناگلسن به عنوان گزینه های جانشینی او مطرح شدند. 

پس از ماه ها شایعه، چهارشنبه اعلام شد که کمپانی هدایت بایرن مونیخ را به عهده خواهد گرفت. بدین ترتیب این مربی 38 ساله قراردادی سه ساله را با بایرن مونیخ به امضا رساند و بازیکن اسبق تیم ملی بلژیک با ترک برنلی به  بایرن ملحق شد. 

فلوریان پلاتنبرگ خبرنگار اسکای اسپورت آلمان گزارش داده است که کمپانی سالانه 7 تا 9 میلیون یورو دستمزد خالص در بایرن دریافت خواهد کرد که البته با احتساب پاداش ها، این مبلغ می تواند افزایش پیدا کند.  توماس توخل در بایرن سالی 9 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت می کرد و دستمزد ناگلسمن و فلیک نیز حدود سالانه شش میلیون یورو بوده است. بدین ترتیب به نظر می رسد که کمپانی با وجود کم تجربه بودن و سقوط برنلی به لیگ دسته دوی انگلیس، با دستمزد قابل توجهی به بایرن مونیخ ملحق شده است!

برخی رسانه ها گزارش داده اند که بایرن مونیخ، مبلغ دوازده میلیون یورو به برنلی برای فسخ قرارداد کمپانی پرداخته است.

4125