برنده توپ طلا 2024 از نگاه بنزما

برنده توپ طلا 2024 از نگاه بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما اسطوره رئال مادرید معتقد است وینیسیوس جونیور شایسته ترین بازیکن برای جایزه توپ طلا 2024 است.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس در فصل گذشته توانست همراه با لوس بلانکوس به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برسد و بیست و چهار گل برای باشگاه مادریدی در تمامی رقابت ها به ثمر برساند. این عملکرد خیره کننده باعث شد تا وینیسیوس در میان مدعیان جایزه توپ طلا قرار بگیرد، اما در این راه، حریفان قدرتمندی مثل جود بلینگام، هم تیمی خودش و رودری ستاره منچسترسیتی دارد. وینی می توانست با قهرمانی در کوپا آمریکا 2024، جایگاهش را در رنکنیگ توپ طلا تثبیت کند، اما برزیل در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد. بلینگام در آن سو با انگلیس به فینال یورو رسید اما به اسپانیا و رودری باخت. 

بنزما به خبرنگاران گفت: "می خواهم بگویم وینی جونیور شایسته کسب این عنوان است. نه به خاطر کارهایی که در این فصل انجام بدهد، بلکه به خاطر کارهایی که در فصل گذشته انجام داد. او واقعاً یک سطح بالاتر رفت. او هنوز بچه است، اما از نظر فوتبالی، کامل است. او می تواند به تنهایی تیمش را برنده کند. وقتی رئال مادرید به وینیسیوس نیاز دارد، او همیشه آنجاست. به همین خاطر می گویم وینیسیوس باید برنده جایزه توپ طلا شود."

4416