توافق الاتحاد با ستاره منچسترسیتی؛ دروازه‌بان تیم گواردیولا را هم می‌خواهند

توافق الاتحاد با ستاره منچسترسیتی؛ دروازه‌بان تیم گواردیولا را هم می‌خواهند

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد در نظر دارد که ستارگان بیشتری را در کنار انگولو کانته و کریم بنزما در ترکیبش داشته باشد و حالا آنها به سوی منچسترسیتی چشم دوخته اند.

به گزارش فوتبالی، سیتی با پیشنهاد جدی الاتحاد برای خرید دو تن از ستارگانش یعنی ادرسون و کوین دی بروینه مواجه شده است. رسانه ای انگلیسی مدعی شده اند که الاتحاد برای خرید دی بروینه به توافق رسیده است.  از سویی فابریزیو رومانو گزارش داده است که الاتحاد می خواهد ادرسون را هم به خدمت بگیرد که البته سیتی برای فروش این دروازه بان، 50 تا 60 میلیون یورو طلب کرده است. 

البته الاتحاد همچنان بنزما را ستاره اصلی خود می داند و به همین خاطر هموطنش لورن بلان را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرده است. در حقیقت کریم در فصل اولش در الاتحاد با 143 گل در 29 بازی آماری معمولی را داشت و امیدوار است که در فصل آینده بهتر شود. 

الاتحاد برای خرید حسام عوار از رم 26 میلیون یورو پرداخت. او نیز همچون بنزما اصالتی فرانسوی - الجزایری را دارد و در کنار کانته و فابینیو در خط هافبک قرار خواهد گرفت. 

الاتحاد شرایط جذب موسی دیابی ستاره استون ویلا را هم دنبال می کند و در نظر دارد که برای خرید این بازیکن 55 میلیون یورو بپردازد تا او به زوج کریم بنزما تبدیل شود.  برای دروازه نیز در صورتی که ادرسون به الاتحاد نیاید، کپا آریزابالاگا گزینه بعدی آنها خواهد بود. 

4125