رسمی؛ بازیکن اسبق بارسلونا راهی لیگ کرواسی شد

رسمی؛ بازیکن اسبق بارسلونا راهی لیگ کرواسی شد

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان راکیتیچ پس از دورانی کوتاه در الشباب عربستان، به فوتبال اروپا برگشت تا برای باشگاه هایدوک اشپلیت در کرواسی بازی کند.

به گزارش فوتبالی، راکیتیچ که در سوییس متولد شده و در باشگاه بازل رشد کرده، برای اولین بار در لیگ کرواسی بازی کرده است. باشگاه هایدوک در بیانیه ای اعلام کرد:" باید اعلام کنیم که ایوان راکیتیچ در فصل آینده پیراهن تیم ما را به تن خواهد کرد. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ کرواسی، بامداد امروز تا پایان فصل آینده با باشگاه هایدوک قرارداد امضا کرد که قراردادش قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر را دارد. ایوان امروز (یکشنبه) به اشپلیت خواهد آمد و در کنفرانس مطبوعاتی مورد معارفه قرار خواهد گرفت."

بدین ترتیب بازیکن اسبق سویا و بارسلونا برای اولین بار در لیگ فوتبال کرواسی بازی خواهد کرد. راکیتیچ یکی از اعضای نسل طلایی فوتبال کرواسی در کنار بازیکنانی نظیر مودریچ بود. او در زمستان گذشته پس از دورانی طولانی در سویا از این تیم جدا شد و به لیگ عربستان رفت اما فقط شش ماه در الشباب حضور داشت و از این لیگ جدا شد. بدین ترتیب راکیتیچ که تجربه حضور در بوندسلیگا و لالیگا را دارد، بالاخره برای لیگ فوتبال کشورش هم بازی خواهد کرد. 

4125