گتوزو سرمربی هایدوک اشپیلت کرواسی شد

گتوزو سرمربی هایدوک اشپیلت کرواسی شد

  1. پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سابق باشگاه میلان و تیم ملی ایتالیا به لیگ کرواسی خواهد رفت.

    به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت و تایید رسمی وبسایت باشگاه حاضر در لیگ کرواسی جنارو گتوزو سرمربی جدید هایدوک اسپلیت کرواسی شد! این مربی پ ستاره و ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا که با این باشگاه به عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی ۲۰۰۶ رسید و در کنار آندره آ پیرلو خاطرات بسیار خوبی را برای هواداران آتزوری رقم زد در دوران مربیگری به عنوان یک چهره موفق شناخته نمی شود. گتوزو که در لیگ سوییس و باشگاه سیون مربیگری را آغاز کرد و سپس به باشگاه محبوب خود میلان رفت اما در این تیم دوران موفقی را نداشت.

    گتوزو سپس راهی تیم ناپولی شد و خیلی زود از مربیگری این تیم هم کنار رفت و راهی لیگ اسپانیا و باشگاه والنسیا شد اما پس از مدتی در جمع خفاش ها هم از کار برکنار شد و در نهایت راهی باشگاه المپیک مارسی شد ولی در این تیم لیگ ۱ فرانسه هم دوام چندانی نداشت تا برای فصل آتی شانس خود را در لیگ کرواسی و دومین باشگاه پرافتخار فوتبال این کشور یعنی هایدوک اشپیلت جستجو کند.


    شایعاتی در مورد حضور گتوزو روی نیمکت چند تیم سری آ و سری بی ایتالیا هم وجود داشت اما او ترجیح داد در خارج از ایتالیا کار خود را ادامه دهد.

    ۱۰۰۹