هدیه جالب توجه گتوزو به تمام بازیکنان هایدوک اشپیلت پس از پیروزی مهم

هدیه جالب توجه گتوزو به تمام بازیکنان هایدوک اشپیلت پس از پیروزی مهم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی مطرح هایدوک اشپیلت کرواسی یه اقدام روحیه بخش پس از پیروزی مهم این تیم مقابل دینامو زاگرب انجام داد.

به گزارش فوتبالی، در یک اقدام جالب ، جنارو گتوزو، سرمربی باشگاه هایدوک اسپلیت، پس از پیروزی تیمش مقابل رقیب سنتی، دینامو زاگرب در لیگ کرواسی، برای تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه آخرین مدل گوشی آیفون را هدیه کرد. این هدیه که ارزش هر دستگاه آیفون حدود ۱۱۰۰ یورو تخمین زده می‌شود، به نوعی قدردانی ویژه گتوزو از تلاش‌ها و تعهد تیمش در این مسابقه حساس بود.

دربی بین هایدوک اسپلیت و دینامو زاگرب، دو باشگاه بزرگ فوتبال کرواسی، همیشه با هیجان و رقابت شدید همراه بوده است. پیروزی هایدوک در این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار بود، زیرا این دو تیم یکی از بزرگترین و دیرینه‌ترین رقابت‌ها در فوتبال کرواسی را دارند. پیروزی در چنین دیداری، نه تنها برای باشگاه بلکه برای هواداران نیز بسیار اهمیت داشت و گتوزو با این حرکت قصد داشت تا هم‌زمان انگیزه و روحیه تیمی را تقویت کند.

جنارو گتوزو که به‌خاطر شخصیت کاریزماتیک و سبک خاص مربیگری شناخته می‌شود، همیشه به دنبال ایجاد انگیزه‌های غیرمعمول برای تیم‌هایش است. او از دوران بازیگری‌اش در میلان تا به امروز، به عنوان فردی شناخته می‌شود که برای تیمش و همبستگی گروهی ارزش زیادی قائل است. این اقدام نیز یکی از نمونه‌های بارز این ویژگی اوست.

۱۰۰۹