ایوان راکیتیچ رسما به الشباب عربستان پیوست

ایوان راکیتیچ رسما به الشباب عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال هافبک سابق بارسلونا به فوتبال عربستان رسمی شد.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام رسمی باشگاه الشباب عربستان، ایوان راکیتیچ، ستاره ۳۵ ساله پیشین بارسلونا و این فصل باشگاه سویا که همراه با تیم ملی کرواسی کسب عنوان نایب‌ قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ را تجربه کرده، با انعقاد قرادادی ۱۸ ماهه، تا تابستان سال ۲۰۲۵ به باشگاه الشباب عربستان سعودی پیوست. راکیتیچ پس از جدایی از بارسلونا در باشگاه سابق خود سویا بازی می‌کرد اما در نیم فصل تصمیم گرفت راه خود را برای پیوستن به ستاره های حاضر در لیگ عربستان تغییر دهد.

راکیتیچ که تا پایان فصل با باشگاه آندولوسی قرارداد داشت با فصل قرارداد باقی مانده خود با باشگاه سویا حالا چالشی جدید در فوتبال عربستان را تجربه خواهد کرد. راکیتیچ پس از فسخ قرارداد با تیم سویا به صورت رایگان به تیم عربستانی پیوسته است.  هافبک پیشین بلوگرانا در ۴۳۸ بازی در رقابت های لالیگا برای بارسلونا به رکورد ۶۰ گل و ۷۱ پاس گل رسیده بود و به عنوان یک هافبک میانی دوران بسیار خاطره انگیزی را برای هواداران بارسلونا ساخت. راکیتیچ طی ۶ فصل حضور در بارسلونا در مجموع ۳۱۰ بازی در همه رقابت برای تیم پرطرفدار کاتالانی انجام داد و تنها ۹ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به نقل از فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی ایوان راکیتیچ چند روز پیش تست های پزشکی خود را به عنوان بازیکن جدید الشباب تکمیل کرده و به نوعی انتقال خود به این باشگاه میانه جدولی را ‌قطعی کرده بود.

۱۰۰۹