کار بارسلونا برای خرید ستاره اسپانیا سخت شد

کار بارسلونا برای خرید ستاره اسپانیا سخت شد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بازیکنانی که باشگاه بارسلونا در این تابستان او را زیر نظر دارد و می خواهد او را به خدمت بگیرد، دنی اولمو است.

به گزارش فوتبالی ، دنی اولمو در رقابت های یورو 2024 در تیم ملی اسپانیا عملکرد خوبی داشت و خوش درخشید. همین مسئله موجب شده است تا توجه باشگاه بارسلونا به این بازیکن جلب شود. دنی اولمو بازیکن تیم لایپزیش در فوتبال آلمان است. این بازیکن تا امروز یعنی تاریخ بیستم جولای، بند فسخی 60 میلیون یورویی داشت. اما از این روز به بعد، این بند فسخ منقضی می شود و دیگر باشگاهی نمی تواند با پرداخت این رقم دنی اولمو را به خدمت بگیرد.

یعنی اگر باشگاه بارسلونا می خواهد دنی اولمو را خریداری کند، باید با لایپزیش وارد مذاکره شود و در صورتی که با این باشگاه به توافق رسید، دنی اولمو را خریداری خواهد کرد. نکته ای که وجود دارد این است که باشگاه لایپزیش دیگر با رقم 60 میلیون یورو دنی اولمو را به فروش نمی رساند چرا که این بازیکن با درخشش در بازی های جام ملت های اروپا، حالا ارزش بالایی پیدا کرده است.

با وجود مشکلات مالی باشگاه بارسلونا، خیلی بعید است که لاپورتا و اعضای باشگاه بتوانند مبلغ بالایی برای خرید دنی اولمو پرداخت کنند و همین قضیه کار را برای خرید اولمو سخت می کند.

1471