سرقت و زورگیری از هافبک تیم ملی اسپانیا در خیابان

سرقت و زورگیری از هافبک تیم ملی اسپانیا در خیابان

پایگاه خبری فوتبالی - دنی اولمو هافبک اسپانیایی لایپزیش که برای سپری کردن تعطیلاتش به شهر والنسیا سفر کرده، قربانی سرقت و زورگیری در یک خیابان شد.

به گزارش فوتبالی، سارقان برای بازیکن لایپزیش و تیم ملی اسپانیا در بیرون یک آرایشگاه کمین کرده بودند و در خیابان به وی دستبرد زدند و ساعت 30 هزار یورویی وی را ربودند. برادر دنی اولمو که در زمان سرقت در کنار وی بود، سعی کرد که جلوی سارقان را بگیرد و تلاش زیادی داشت تا مانع از فرار یکی از آنها با خودرو شود اما ناکام بود و مجروح شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست اما اولمو جمعه شب به پلیس شکایت کرده است.

دنی اولمو یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی اسپانیاست که در یوروی اخیر هم نقش مهمی داشت. این بازیکن در سالهای اخیر مورد توجه باشگاه هایی نظیر رئال مادرید و بارسلونا هم قرار گرفته است. اولمو پس از درخشش در آکادمی بارسلونا راهی دینامو زاگرب شد و از آن جا هم به لایپزیش رفت که توانسته به بازیکنی کلیدی در تیم آلمانی تبدیل شود. لاپورتا در تابستان گذشته خیلی دوست داشت که اولمو را به بارسلونا برگرداند که مشکلات مالی تیم کاتالان باعث شد تا این اتفاق منتفی شود. اولمو امیدوار است که در لیست ملی اسپانیا در مسابقات قطر حضور داشته باشد.

4125