لایپزیش به دنبال جانشین برای دو ستاره خود

لایپزیش به دنبال جانشین برای دو ستاره خود

پایگاه خبری فوتبالی- زمزمه‌های خروج دنی اولمو و ژاوی سیمونز، مدیران لایپزیش را به فکر خرید جانشین انداخته است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به علاقه‌ی بایرن مونیخ به ژاوی سیمونز، و نیز منچستر سیتی و بارسلونا به دنی اولمو، مدیران آر بی لایپزیش احتمال ورود به فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ را بدون در اختیار داشتن ۲ ستاره کلیدی خود را بررسی می‌کنند و به دنبال جانشین مناسب می‌گردند.

جدایی ژاوی سیمونز، که فصل گذشته، به عنوان بازیکن قرضی از پاریسن‌ژرمن فرانسه به لایپزیش پیوسته بود، تا الان بسیار محتمل به نظر می‌رسد. از بایرن مونیخ در آلمان به عنوان محتمل‌ترین مقصد این بازیکن هلندی یاد می‌شود. اما پاریسن‌ژرمن قصد فروش او را ندارد و فقط اجازه عقد قرارداد قرضی را صادر می‌کند؛ همین موضوع باعث پیچیده‌ترشدن شرایط قرارداد وی می‌شود.

در همین حال، مشخص نیست آیا دنی اولمو، ستاره ۲۴ساله و اسپانیایی آر بی لایپزیش نیز در این باشگاه خواهد ماند یا خیر. این بازیکن اسپانیایی در دوران حضور مکس ابرل در لایپزیش، یک بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی در قرارداد خود گنجانده است و در ۲ فصل گذشته، همواره زمزمه‌های جدایی وی به گوش می‌رسید. اکنون نیز از منچسترسیتی به عنوان نزدیک‌ترین باشگاه به اولمو یاد می‌شود که می‌خواهند او را به عنوان آلترناتیو برونو گیمارش در لیست خود حفظ کنند.

اما به گفته نشریه بیلد آلمان، مدیران ردبول هیچ ریسکی را متحمل نمی‌شوند و پیش از اتمام یورو خواهان مشخص‌شدن جانشنینان ستارگان خط حمله خود خواهند بود. در لیست مدیران لایپزیش ۳ بازیکن مطرح وجود دارند تا در پاسخ به فروش بازیکنان خود، از خریدهای خود رونمایی کنند.  اولین نفر در لیست آن‌ها، که در همین پنجره تابستانی خریداری شد، الجیف الماس از ناپولی بوده است. او با مبلغ ۲۴ میلیون یورو از باشگاه ایتالیایی خریداری شد و جانشین بالقوه سیمونز و اولمو تلقی می‌شود.

دومین نفر لیست لایپزیش، آنخل گومز، ستاره انگلیسی و باشگاه لیل است. او که محصول آکادمی منچستریونایتد است، در ۴۵ بازی ۲ گل و ۱۰ پاس گل به ثبت رسانده است.

سومین بازیکن نیز، پاتریک ویمر، ملی‌پوش اتریشی حال حاضر ولفسبورگ است که عملکرد خوب او در روزهای اخیر، دورتموند را نیز به میز مذاکرات کشانده است. جذب این ملی‌پوش اتریشی اصلا آسان نخواهد بود زیرا که مشتریانی از خارج آلمان هم او را دنبال می‌کنند.

1428