علیپور مذاکره با استقلال را تایید کرد!

علیپور مذاکره با استقلال را تایید کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور مذاکره با مدیران استقلال را برای پیوستن به این تیم تایید کرد. 

به گزارش فوتبالی، علی علیپور که پیش از این سال‌های بسیار خوبی را در پرسپولیس سپری کرده بود و با پیراهن این تیم به افتخارات زیادی از جمله نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کرده بود بعد از دوری چهارساله‌اش از فوتبال ایران دوباره به این تیم پیوست تا دوباره در مرکز توجهات قرار بگیرد. 

اگر چه علیپور روز گذشته با امضای قراردادی دو ساله دوباره پرسپولیسی شد اما در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر مقصد احتمالی او مطرح می‌شد و حتی بسیاری از رسانه‌ها از مذاکره او با مدیران استقلال پرده‌برداری کرده بودند که اتفاقا درست هم بود! 

علیپور روز گذشته در مصاحبه‌ طولانی که با خبرنگاران داشت روی این موضوع صحه گذاشت که با مدیران استقلال هم مذاکراتی داشته و برای یک بازیکن آزاد و حرفه‌ای هیچ منعی وجود ندارد که با تیم‌های مختلف مذاکره نکند. چهارمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس در این باره توضیح جالبی هم داد و گفت به خاطر دِینی که به پرسپولیس داشته در نهایت از رفتن به دیگر تیم‌ها منصرف شده و راه خانه خود را در پیش گرفته است. 

این مهاجم 28 ساله در مصاحبه خود دست به یک کار اخلاقی هم زد و از هواداران استقلال برای اینکه در نهایت به این تیم نپیوسته عذرخواهی کرد که در سال‌های اخیر کمتر فوتبالیستی را دیدیم که دست به چنین کاری بزند.

9098