روند ادامه‌دار فسخ در استقلال؛ ایمان سلیمی هم از لیست خارج می‌شود؟

روند ادامه‌دار فسخ در استقلال؛ ایمان سلیمی هم از لیست خارج می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده شده که ممکن است مدیران استقلال قرارداد ایمان سلیمی را فسخ کنند!

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وسوم بازیکنانی مانند دیدیه اندونگ، رامین رضاییان، گائل کاکوتا، سامان فلاح و… را جذب کرد.

خرید بازیکنان پرشمار و البته ثبت قرارداد آن‌ها در سازمان لیگ باعث شد بازیکنی مانند گوستاوو بلانکو در دو هفته ابتدایی به‌دلیل عدم ثبت قرارداد غایب باشد.

هاشم سمیعی برای رفع این مشکل تصمیم گرفت با دو بازیکن خود فسخ کند و برای همین مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان از لیست آبی‌ها خارج شدند تا تنها قرارداد گوستاوو بلانکو به‌ثبت برسد.

طبق شنیده‌ها محمدحسین مرادمند، منتظر محمد و کوین یامگا هم بازیکنان دیگری هستند که قرارداد آن‌ها فسخ شده تا قرارداد دیگر بازیکنان به ثبت برسد.

سمیعی هیچ‌کدام از بازیکنان مازاد خود را نتوانست با مبلغ رضایتنامه به تیم‌های دیگر بفروشد و برای همین امکان شکایت برخی بازیکنان از استقلال زیاد است.

مدیریت استقلال مدعی شده آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی با امضای قراردادهای جدیدی به جمع آبی‌ها بازخواهند گشت اما وضعیت مرادمند مشخص نیست و البته جواد نکونام روی حفظ این بازیکن تاکید کرده است.

در این بین احتمال یک فسخ دیگر هم وجود دارد، هاشم سمیعی که ظاهرا قصد دارد تمام مشکلات باشگاه را با فسخ قرارداد حل کند، ممکن است سراغ ایمان سلیمی مصدوم هم برود تا این بازیکن مدتی از لیست استقلال دور باشد.

با فسخ قرارداد سلیمی، استقلال می‌تواند تغییراتی در لیست قراردادهای ثبت شده ایجاد کند و باید دید کدام بازیکنان بدون‌ مشکل به جمع آبی‌ها بازخواهند گشت.

۵۷۹۳