رفت و برگشت یک روزه؛ نام ایمان سلیمی به لیست استقلال اضافه شد

رفت و برگشت یک روزه؛ نام ایمان سلیمی به لیست استقلال اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- ایمان سلیمی که قراردادش توسط باشگاه استقلال فسخ شده بود به زودی به لیست این تیم برخواهدگشت

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال که به دلیل جذب تعداد زیادی بازیکن داخلی و خارجی در نقل و انتقالات تابستانی از سقف بودجه عبور کرده است ناچار شده برای رفع این مشکل و گرفتن مجوز بعضی از بازیکنانش هر هفته قرارداد تعداد دیگری از بازیکنانش را فسخ کند. 

این اتفاق قبلا برای بازیکنانی مثل مهرداد محمدی، محمد حسین مرادمند، سینا سعیدی‌فر، منتظر محمد و آرمین سهرابیان افتاده بود. اما آخرین بازیکنی که قراردادش توسط باشگاه فسخ شد ایمان سلیمی بود. مدافعی که 3 بازی اول تیمش در فصل جدید را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

ظاهرا همین مساله دستاویزی شده بود تا باشگاه استقلال قرارداد او را فسخ کند. اما این اتفاق باعث دلخوری و ناراحتی شدید مدافع استقلال شده بود. از طرفی باشگاه استقلال باید لیست نهایی بازیکنانش برای حضور در لیگ نخبگان آسیا را برای AFC بفرستد و ظاهرا قرار شده نام سلیمی هم در این لیست باشد.

به همین دلیل سلیمی امروز در دفتر هلدینگ خلیج فارس حاضر شد تا با مدیرعامل باشگاه مذاکره کند. روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است که سلیمی با فرشید سمیعی مدیر عامل استقلال به توافق رسیده‌ است و به احتمال زیاد به زودی خبر بازگشت سلیمی به فهرست استقلال رسانه‌ای خواهد شد.

شنیده می‌شود سلیمی با قراردادی جدید و مفادی متفاوت به لیست برمی‌گردد تا آبی‌ها با مشکلی مواجه نشوند و خود این مدافع هم که با رها شدن از بند مصدومیت به مرز آمادگی رسیده، می‌تواند در دسترس جواد نکونام باشد.

1359