گزارش روز پرحاشیه تمرین استقلال/ تشویق مجیدی و درگیری نگهبان کمپ حجازی با هواداران؛ وساطت حسینی برای حضور هواداران جواب داد

گزارش روز پرحاشیه تمرین استقلال/ تشویق مجیدی و درگیری نگهبان کمپ حجازی با هواداران؛ وساطت حسینی برای حضور هواداران جواب داد

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین دیروز استقلال در کمپ زنده‌یاد حجازی حاشیه‌های زیادی داشت.

به گزارش تمرین استقلال، تمرین امروز استقلال حاشیه‌های زیاد و عجیبی داشت و حتی برای دقایقی در مقابل درب ورودی کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی فضای متشنجی به وجود آمد. این تشنج هم به دلیل اصرار هواداران استقلال برای ورود به کمپ و تماشای تمرین از نزدیک بود.

اما مساله این بود که ظاهرا با تشخیص جواد نکونام این تمرین باید بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد. این در حالی بود که تعدادی از هواداران استقلال مقابل درب کمپ تجمع کرده بودند و منتظر بودند درب باز شود تا داخل شوند و تمرین را از نزدیک ببینند.

اما نگهبان باشگاه به مقابل درب کمپ آمد و به هواداران اطلاع داد که با تشخیص کادر فنی تمرین بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد و بهتر است آنها محوطه را ترک کنند و به خانه‌های خودشان بروند.

اما هواداران استقلال اصلا توقع نداشتند این خبر را بشنوند. آنها منتظر بودند تا با موافقت نکونام یا مدیران باشگاه، درب‌های کمپ باز شوند تا بتوانند به داخل بروند و تمرین را از نزدیک ببینند. آنها بسیار مشتاق بودند تمرین بازیکنان جدید را تماشا کنند.

این اختلاف نظرها بالا گرفت و کار به درگیری کلامی و حتی فیزیکی بین برخی هواداران با نگهبان کمپ استقلال کشید. البته شدت و زمان این درگیری‌ها زیاد نبود و پس از یک دقیقه فضای متشنج جای خودش را به آرامش داد.

اما این اتفاقات هم باعث نشد هواداران استقلال از خواسته خودشان کوتاه بیایند. آنها با سر دادن شعار «جواد یادت باشه، هوادار باید باشه» به این که اجازه پیدا نکردند برای دیدن تمرین به داخل کمپ بروند اعتراض کردند!

هواداران استقلال حتی به سمت دیگر دیوار کمپ هم رفتند و با بالا رفتن از دیوار برای دیدن تمرین و رساندن پیام اعتراض‌شان شعار «جواد یادت باشه، هوادار باید باشه» را تکرار کردند. در این میان حتی چند نفر هم نام فرهاد مجیدی را فریاد زدند تا به این شیوه اعتراض‌شان را نشان بدهند!

بعد از این اتفاقات سید حسین حسینی کاپیتان استقلال پیگیر ورود هواداران به کمپ شد. حسینی به سمت هواداران رفت و به آنها قول داد که با نگهبانی کمپ هماهنگ کند تا هواداران را به داخل راه بدهد. چند دقیقه بعد هواداران توانستند وارد کمپ حجازی شوند تا برای دقایقی هم که شده تمرین را از نزدیک نگاه کنند.

در هر حال با توجه به اینکه هنوز همه بازیکنان استقلال به تمرین نمی روند و استقلال با ۱۰ - ۱۱ بازیکن تمرین می کند و اسکواد استقلال کامل نیست، حساسیت کادر فنی روی عدم ورود تماشاگران و خبرنگاران، درست و منطقی به نظر نمی رسد و تا همین الان هم حاشیه ساز شده است.

در پایان تمرین هم جلسه‌ای بین جواد نکونام و فرشید سمیعی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال برگزار شد. احتمالا این جلسه مربوط به نقل و انتقالات استقلال و بازیکنان تمدیدی و خروجی‌های استقلال بود.

همزمان با این جلسه هواداران استقلال بیرون کمپ منتظر خروج بازیکنان استقلال بودند تا شاید بتوانند با آنها چند کلمه حرف بزنند و عکس یادگاری بگیرند. رامین رضاییان در همین زمان کوتاه محبوبیت زیادی در بین هواداران استقلال پیدا کرده است. 

او بعد از اولین تمرینش با استقلال هنگام خروج از محل تمرین از ماشینش پیاده نشد اما امروز برای گرفتن سلفی و عکاس یادگاری با هواداران، از خودرویش پیاده شد و به تقاضای هواداران استقلال به گرمی پاسخ داد!

در این بین نگرانی بزرگ هواداران استقلال یعنی وضعیت سید حسین حسینی همچنان وجود دارد. او هنوز بلاتکلیف است و علیرغم این بلاتکلیفی به تمرین می‌رود. اما همان طور که دیروز «فوتبالی» خبر داده بود تکلیف او هفته آینده و در جلسه با احمد شهریاری رییس هیات مدیره استقلال و نماینده هلدینگ خلیج فارس در هیات مدیره مشخص خواهد شد. این موضوع را خود حسینی هم امروز تایید کرد.

1359