هافبک غنایی آرسنال یک فصل دیگر در این تیم می‌ماند

هافبک غنایی آرسنال یک فصل دیگر در این تیم می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی- توماس پارتی، هافبک غنایی باشگاه آرسنال می‌خواهد یک فصل دیگر در این باشگاه لندنی بماند و بعد به صورت رایگان این تیم را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، پیش از اضافه شدن دکلان رایس به جمع توپچی‌های شهر لندن، انتخاب اول میکل آرتتا برای فرماندهی خط هافبک، توماس پارتی بود. ستاره غنایی سابق اتلتیکو مادرید توانست با درخشش خود در ترکیب آرسنال، این تیم را تبدیل به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کند. اما با آمدن دکلان رایس و البته مصدومیت‌های پرتعداد، او به مرور زمان به سکوها و نیمکت‌های ورزشگاه امارات تبعید شد.

انتظار می‌رفت که با توجه به این‌که تنها یک سال تا پایان یافتن قرارداد این بازیکن باقی مانده است، باشگاه آرسنال به هر شکل ممکن به دنبال فروش او باشد تا بلکه درآمدی از این طریق به دست بیاورد. اما در حال حاضر هیچ تیمی به صورت جدی با پارتی مذاکره نمی‌کند و در حال حاضر جدایی او از آرسنال بعید به نظر می‌رسد.

به نقل از جیمز بنج، توماس پارتی در این تابستان تصمیم جدی برای جدایی از آرسنال ندارد. او می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در آرسنال بماند. در حال حاضر هیچ پیشنهاد جدی، حتی از سوی باشگاه‌های عربستانی وجود ندارد. هرچند که باید این نکته را یادآور شد که مدیران آرسنال در برابر انتقال بازیکنانشان به لیگ عربستان مقاومت می‌کنند و این اتفاق را خدشه‌دار شدن وجهه و شخصیت باشگاه می‌دانند.

به همین خاطر، بعید است اگر پیشنهادی هم از این کشور از راه برسد سران باشگاه لندنی با آن موافقت کنند.

1428