زمان بازگشت هافبک آرسنال به میادین مشخص شد

زمان بازگشت هافبک آرسنال به میادین مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال برای مدت سه هفته، توماس پارتی ستاره غنایی خود را در اختیار نخواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی - پارتی بیست و هشت ساله در جریان دیدار دوستانه توپچی‌ها مقابل چلسی که با پیروزی 2-1 آبی‌های لندن به پایان رسید، مصدوم شد و حالا گفته می‌شود که او آغاز فصل جدید را از دست خواهد داد. 

به نقل از سایت گل، گزارشات حاکی از آن است که هافبک سابق اتلتیکو مادرید سه دیدار ابتدایی آرسنال را از دست خواهد داد. باشگاه آرسنال از طریق وبسایت رسمی خود اعلام کرد: "یک شنبه هفته گذشته لیگامنت مچ پای راست توماس پارتی دچار آسیب دیدگی شد. آزمایشات روی توماس ادامه دارد و انتظار می‌رود که به مدت سه هفته از میادین فوتبال به دور باشد." 

آرسنال پیش از شروع لیگ برتر، روز یک شنبه در دیداری دوستانه به مصاف رقیب همشهری خود، تاتنهام هاتسپر خواهد رفت. سپس در روز سیزدهم ماه آگوست در اولین دیدار لیگ برتر انگلیس، مهمان برنتفورد و در روز بیست و دوم میزبان چلسی خواهد بود. آن‌ها پس از این دو بازی، در روز بیست و هشتم ماه آگوست به مصاف قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی خواهند رفت و به احتمال خیلی زیاد، پارتی این سه دیدار را از دست خواهد داد. اما پس از این سه بازی، دیدارهای ملی برگزار خواهد شد و پارتی برای دیدار مقابل نوریچ در هفته چهارم می‌تواند حاضر باشد.

4416