حضور هافبک آرسنال در مهمانی غیرقانونی در پایان فصل وحشتناک تیمش

حضور هافبک آرسنال در مهمانی غیرقانونی در پایان فصل وحشتناک تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - توماس پارتی هافبک غنایی آرسنال با انتشار تصاویری از او که قوانین قرنطینه را شکسته و به یک مهمانی غیرقانونی رفته، جنجال ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، اخیرا تصاویری از هافبک 45 میلیون پوندی آرسنال در ساعت سه بامداد روز دوشنبه منتشر شده است که در این ویدیو هافبک 27 ساله غنایی در یک کلوب شبانه در حال انجام حرکات موزون است. در حقیقت توماس تنها ساعاتی پس از بدترین عملکرد آرسنال در لیگ انگلیس در 25 سال اخیر چنین عکسی را گرفته است. آرسنال در این باره گفت که در مورد رفتار توماس پارتی "با جدیت" برخورد خواهند کرد.

پارتی در این ویدیو یک تی شرت سفید و یک گردن بند طلایی سنگین را به خودش بسته است و در میان ده ها فرد بدون ماسک در مکانی نامشخص حضور دارد هر چند که احتمالا این ویدیو در لندن گرفته شده است.

در حال حاضر دولت بریتانیا به خاطر قوانین ضد کرونا همچنان بازگشایی نایت کلاب ها را ممنوع کرده است و برگزاری مهمانی با بیش از شش نفر ممنوع است. هر کسی که در مهمانی با بیش از 15 نفر حضور پیدا کند 800 پوند هزینه می شود و برگزارکنندگان مهمانی با بیش از 30 نفر ممکن است ده هزار پوند جریمه شوند. 

یکی از هواداران آرسنال به سان گفته است :" مشکلی ندارم که مردم مهمانی بگیرند اما در چنین آخر هفته ای که باشگاه ما لحظات بدی را تجربه کرد، زمان مناسبی برای چنین کاری نبود. ما برای اولین بار در 25 سال اخیر به مسابقات اروپایی نرسیدیم. اگر من به جای او بودم ترجیح می دادم که در آن لحظه به خانه بروم و به این فکر کنم که چگونه می توانم در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشم."

4125