یک خبر خوب و یک خبر بد درباره مصدومان آرسنال

یک خبر خوب و یک خبر بد درباره مصدومان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – توماس پارتی به بازگشت به میادین در لباس آرسنال نزدیک می‌شود، در حالی که میکل آرتتا اعلام کرده که روند بازگشت ژسوس، به دلیل یک مصدومیت کوچک کمی به تاخیر افتاده است.

به گزارش فوتبالی، پارتی پس از پیروزی 0-1 آرسنال در برابر منچستر سیتی در ماه اکتبر و به دلیل مصدومیت در ناحیه ران خود، دیگر برای آرسنال به میدان نرفته است اما بالاخره در این هفته به تمرینات اصلی توپچی‌ها بازگشته است. آرتتا در روز جمعه تایید کرد که پارتی به بازگشت به میادین بسیار نزدیک است و حالا این ستاره غنایی در تمرین تیمش پیش از بازی مقابل نیوکاسل، در کنار دیگر هم تیمی‌هایش حضور یافته است.

در طرف دیگر، اولکساندر زینچنکو که سه بازی اخیر آرسنال را به دلیل مصدومیت از دست داده است، در تمرینات گروهی تیمش در روز جمعه دیده نشده است. گابریل ژسوس، در آستانه بازی حساس آرسنال مقابل نیوکاسل، دیگر غایب تمرین توپچی‌ها بوده است و آرتتا این مسئله را فاش کرده است که این ستاره برزیلی در بازگشت خود از مصدومیت زانویش، با یک تاخیر کوچک مواجه شده است.

آرسنال با وجود لیست بلند بالای مصدومان خود، نیاز دارد تا پس از شکست بد موقع خود مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی مقابل شاگردان ادی هاو، دوباره به روند پیروزی بازگردند.

2102