پارتی پس از تساوی برابر وستهام: آرسنال باید از این اشتباهات درس بگیرد

پارتی پس از تساوی برابر وستهام: آرسنال باید از این اشتباهات درس بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - توماس پارتی هافبک غنایی باشگاه آرسنال اذعان کرد که آن‌ها کاملا در نیمه اول مقابل وستهام گم شده بودند و دیگر نباید اجازه دهند که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه لندن، مهمان وستهام یونایتد بود که در پایان دو تیم با نتیجه با حساب 3-3 به تساوی رسیدند. در این دیدار ابتدا توپچی‌ها تا دقیقه 32، با سه گل عقب افتادند، اما موفق شدند به بازی بازگردند تا در دربی لندن بازنده نباشند. 

به نقل از سایت گل، پارتی در گفت و گویی با وبسایت رسمی باشگاه آرسنال گفت: "فکر می‌کنم که می‌توانستیم عملکرد بهتری در دقایق ابتدایی بازی داشته باشیم. آن‌ها از ابتدا بر ما چیره شدند و ما خودمان را گم کردیم. وستهام روی سانترها بسیار خوب کار کردند و کاملا از جناحین به ما ضربه زدند. البته که خود ما به آن‌ها اجازه چنین کاری را دادیم. در نیمه دوم، اطمینان پیدا کردیم که تمامی سانترهای آن‌ها را دفع می‌کنیم و از همان جا شروع به خلق موقعیت کردیم. به دستورهای مربی گوش کردیم و می دانستیم که چگونه به آن‌ها ضربه بزنیم. احساس می‌کنم که بعد از دریافت 3 گل، روحیه بازیکنان برای کامبک زدن بسیار بالا بود. همه با تمام توان جنگیدند."

4416