اوزیل مانع از اخراج «دایناسور» باشگاه آرسنال شد

اوزیل مانع از اخراج «دایناسور» باشگاه آرسنال شد

خبرگزاری فوتبالی - بحران کرونا باعث شد تا آرسنال 55 کارمند خود را برکنار کند. البته تیم لندنی 86 میلیون یورو برای نقل و انتقالات تابستانی هزینه کرد اما تصمیم گرفت برخی از کارمندانش را اخراج کند. یکی از کارمندانی که در لیست اخراج قرار داشت، "جری اوی" بود که در 27 سال اخیر، لباس  نماد مخصوص باشگاه آرسنال را به تن می کرده و هواداران را در ورزشگاه به وجد می آورده است. این کارمند در سه دهه اخیر لباسی مشابه دایناسور را به تن می کرده است و در حین بازیها به هواداران روحیه می داده است و هواداران آرسنال هم علاقه زیادی به وی داشتند.

به گزارش فوتبالی، زمانی که خبر اخراج نماد دایناسوری باشگاه آرسنال به گوش اوزیل رسید، این بازیکن واکنش نشان داد. مسعود که سالی 20 میلیون یورو دریافت می کند در لیست مازاد آرسنال قرار داشت اما در نهایت ماندنی شد. بازیکن اسبق رئال مادرید در پیامی در اینستاگرامش نوشت:" از خبر اخراج جری اوی خیلی ناراحت شدم. فردی که به خاطر لباس معروفش شناخته می شود و بخشی اساسی از باشگاه ماست و قرار بود که بعد از 27 سال اخراج شود. به همین خاطر من به باشگاه آرسنال پیشنهاد دادم که دستمزد کامل دوست سبزپوش عزیزمان را تا زمانی که در باشگاه حضور دارم، بپردازم. بدین ترتیب جری می تواند همچنان در باشگاهی کار کند که دوستش دارد."

به نظر می رسد که پیام اوزیل به شدت به وجهه باشگاه آرسنال ضربه زده است. باشگاهی که برای خرید توماس پارتی غنایی از اتلتیکو 50 میلیون یورو پرداخت اما 55 کارمندش را به بهانه مشکلات مالی اخراج کرده است. 

4125