قرارداد کاپیتان سوم رئال مادرید تمدید شد

قرارداد کاپیتان سوم رئال مادرید تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و لوکاس وازکز برای تمدید قرارداد این بازیکن برای یک فصل دیگر و تا 30 ژوئن 2025 به توافق رسیدند.

به گزارش فوتبالی، لوکاس وازکز در سال 2007 و در سن شانزده سالگی وارد باشگاه رئال مادرید شد و در رده های سنی مختلف رئال مادرید بازی کرد تا این که در سال 2014 به تیم رزروهای رئال در کاستیا رسید. این بازیکن پس از یک سال حضور در اسپانیول در سال 2015 به رئال مادرید برگشت و در 9 فصل اخیر در تیم بزرگسالان رئال حضور داشت و بخشی از دوران طلایی رئال با کسب 21 جام بود: پنج لیگ قهرمانان اروپا، چهار جام جهانی باشگاه ها، سه سوپرجام اروپا، چهار لالیگا، یک کوپا دل ری و چهار سوپرجام اسپانیا.لوکاس وازکز 349 بازی در تیم رئال مادرید داشته است که 36 گل زده و 9 بازی هم در تیم ملی اسپانیا داشته است. 

این بازیکن در سالهای آغازین خود در رئال مادرید در پست بال راست بازی می کرد اما با نظر زیدان به پست دفاع راست منتقل شد که در این پست خوش درخشید و رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را در همین پست تمدید کند. وی در فصل آینده ذخیره کارواخال و کاپیتان سوم رئال مادرید پس از مودریچ و کارواخال خواهد بود. لوکاس در فصل گذشته نیز نمایش خوبی در رئال داشت و بهترین نمایش خود را مقابل بارسلونا در ورزشگاه برنابئو داشت.

4125