عکس؛ خوشحالی بامزه و هماهنگ راموس و لوکاس وازکز

عکس؛ خوشحالی بامزه و هماهنگ راموس و لوکاس وازکز

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در دور برگشت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 1 آتالانتا را شکست داده و به راحتی راهی دور بعدی این رقابت ها یعنی مرحله‌ی یک چهارم نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی، گل دوم رئال مادرید را سرجیو راموس را از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند. راموس که به تازگی از مصدومیت برگشته است، در این بازی در نیمه‌ی دوم تعویض شد اما او پیش از تعویض، گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند تا توانسته باشد تا حدود زیادی خیال شاگردان زیدان را از بابت صعود به دور بعدی رقابت‌ها راحت کند.

سرجیو راموس پس از اینکه ضربه‌ی پنالتی خود را به گل تبدیل کرد و خوشحالی خود را انجام داد، یک خوشحالی هماهنگ هم با لوکاس وازکز انجام داد که مورد توجه قرار گرفت. سرجیو راموس به طور کلی ارتباط بسیار خوبی با اسپانیایی‌های رئال مادرید دارد و مشخص است که رفاقت او با آن‌ها فراتر از یک هم‌تیمی عادی است و این خوشحالی‌های هماهنگ هم گواهی بر همین ادعاست.

راموس از زمان رفتن رونالدو از رئال مادرید، تبدیل به پنالتی‌زن اول این تیم شده و عملکرد بسیار خوبی هم از این نظر داشته است.

1470