پاری سن ژرمن جلوتر از باشگاه‌های انگلیسی در مسیر جذب هافبک پرتغالی

پاری سن ژرمن جلوتر از باشگاه‌های انگلیسی در مسیر جذب هافبک پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو نوس با باشگاه پاری سن ژرمن به توافقات نهایی دست پیدا کرده و تنها توافق میان دو باشگاه باقی مانده تا او رسما فصل آینده پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کند.

به گزارش فوتبالی، ژائو نوس، هافبک دفاعی جوان باشگاه بنفیکا یکی از بازیکنانی است که در تابستان امسال مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفت. او در مرکز زمین برای باشگاه پرتغالی خوش درخشید و توانست توجهات را به خود جلب کند. مدتی است که منچستریونایتد و پاری سن ژرمن شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و حالا گفته می‌شود که باشگاه فرانسوی در آستانه به خدمت گرفتن هافبک جوان پرتغالی است.

با ورود این بازیکن، احتمالا روند انتقال اوگارته، هافبک اهل اروگوئه پاری سن ژرمن به منچستریونایتد تسهیل شود و او راحت‌تر از جمع پاریسی‌ها جدا شود. همچنین به نظر می‌رسد که فابیان رویز نیز با ورود ژائو نوس پاری سن ژرمن را ترک کند و راهی تیم دیگری شود. هرچند او هنوز پیشنهاد جدی دریافت نکرده، اما با وجود عملکرد او در یورو 2024، احتمالا تیم‌هایی باشند که خواهان جذبش باشند.

به نقل از فابریزیو رومانو، پاری سن ژرمن با ژائو نوس به توافقات کامل دست پیدا کرده است و حالا توافق با باشگاه بنفیکا باقی مانده است. مدیران پاری سن ژرمن می‌خواهند در روزهای آتی مذاکرات پیشرفته را برای خرید این هافبک جوان آغاز کنند. خود نوس خواهان پیوستن به پاری سن ژرمن است و سران باشگاه فرانسوی خودشان را از تیم‌های انگلیسی در این معامله جلوتر می‌بینند. هنوز چیزی تمام نشده و توافق میان دو باشگاه حاصل نشده است.

1428