پاری‌سن‌ژرمن با امباپه کوچک تمدید کرد

پاری‌سن‌ژرمن با امباپه کوچک تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی – قرارداد برادر کوچک امباپه با پاری سن ژرمن تمدید شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پاری سن ژرمن بالاخره با امباپه تمدید کرد. اما نه با کیلیان. بلکه با اتان، برادر کوچکتر او. خبری که شاید برای طرفداران پاری سن ژرمن به اندازه خبر تمدید قرارداد برادر بزرگتر خانواده امباپه هیجان‌انگیز نباشد اما می‌توان امید را در دل آن‌ها برای ماندن کیلیان زنده کند.

اتان امباپه، برادر ۱۵ ساله کیلیان امباپه که برخلاف برادرش در پست هافبک ایفای نقش می‌کند چند سال است در تیم پاری سن ژرمن حضور دارد. بسیاری از رسانه‌ها و منابع خبری از اتان به عنوان یک استعداد ویژه و کسی که می‌تواند به سطح برادرش برسد (شاید حتی بیشتر پیش برود) یاد می‌کنند. حالا این بازیکن جوان در حالی که همه در انتظار تمدید قرارداد برادرش هستند، خودش مدت زمان حضور در پاریس را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرده است.

رسانه مارکا در این زمینه نوشته به نظر می‌رسد بین تمدید قرارداد این دو برادر هیچ ارتباطی وجود نداشته باشد اما هواداران شور و نشاط کیلیان را بابت تمدید قرارداد برادرش مشاهده کرده‌اند زیرا او یک استوری در حمایت از اتان گذاشته است.

گفتنی است کیلیان هنوز خودش تصمیم برای آینده نگرفته است اما بسیاری از منابع گفته‌اند او دوست دارد به رئال مادرید بپیوندد.

1101