بنفیکا به دنبال جذب قرضی مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید

بنفیکا به دنبال جذب قرضی مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود که باشگاه بنفیکا شرایط جذب ژائو فلیکس را جویا شده و می‎‌خواهد در تابستان امسال برای خرید این بازیکن تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، ژائو فلیکس تابستان گذشته به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست؛ باشگاهی که به گفته خودش از دوران بچگی آرزو داشته در آن بازی کند. او پیش از آن هم یک نیم‌فصل به صورت قرضی در چلسی بازی کرده بود، اما هیچ‌گاه نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. او با دیگو سیمئونه و اعضای کادر فنی اتلتیکو مادرید به مشکل خورده و ظاهرا دیگر راه برگشتی برایش باقی نمانده است.

حالا مدیران اتلتیکو مادرید به دنبال راهی هستند تا او را به صورت قطعی به فروش برسانند و از شر حواشی‌اش خلاص شوند. او دیگر محبوبیتی میان هواداران اتلتیکو مادرید ندارد و ایده بازگشتش به این باشگاه کاملا منتفی است. اما باز هم مدیران باشگاه حاضر نیستند  فقط به قیمت فروختن او ضرر کنند، چرا که فلیکس گران‌ترین خرید تاریخشان است و نمی‌خواهند او را ارزان از دست بدهند.

چند روز پیش، باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که این بازیکن از بارسا جدا شده است، اما تنها پس از چند ساعت این خبر از رسانه‌های رسمی باشگاه بارسلونا حذف شد. به نقل از کوریره د مانا، نشریه پرتغالی، مدیران بنفیکا مذاکرات خود را با مدیران اتلتیکو مادرید برای خرید ژائو فلیکس آغاز کردند. آن‌ها می‌خواهند فلیکس را قرضی جذب کنند و نصف دستمزد او را پرداخت کنند.

این در حالی است که مدیران بارسلونا چند بار صراحتا اعلام کردند برای خرید دائمی این بازیکن تلاش خواهند کرد.

1428