پاری سن ژرمن مشتری جدید ستاره جوان فوتبال پرتغال

پاری سن ژرمن مشتری جدید ستاره جوان فوتبال پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پاری سن ژرمن رقیب منچستریونایتد در راه جذب پدیده باشگاه بنفیکا شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اکیپ فرانسه باشگاه پاری سن ژرمن قهرمان فصل گذشته لیگ ۱ فرانسه به دنبال جذب ژائو نوس پدیده فوتبال پرتغال و باشگاه بنفیکا است. اکنون مشخص شده که به جز اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد ، لوییز انریکه هم او را می‌خواهد. پاری سن ژرمن و بنفیکا اخیرا صحبت‌هایی در مورد انتقال این بازیکن انجام داده اند ولی مشکل اصلی، مبلغ انتقال است که بالای صد میلیون یورو خواهد بود.

موضع باشگاه بنفیکا برای ژائو نوس کاملا روشن است که طیق این نظر یا با مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو یعنی بند فسخ قرارداد این بازیکن و فعال کردن آن این ستاره جوان می تواند از جمع تیم پرتغالی جدا شود یا هیچ مذاکره‌ای صورت نخواهد گرفت. به جز منچستریونایتد دو تیم دیگر لیگ برتر انگلیس یعنی آرسنال و منچسترسیتی هم این بازیکن را زیر نظر دارند.

پیش از این شایعه شده بود سر جیم رتکلیف، مالک جدید باشگاه منچستریونایتد، قرار است با پیشنهاد رکورد شکن یعنی مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای جذب ستاره جوان بنفیکا، ژائو نوس در تابستان امسال موافقت کند و این هافبک میانی و توانمند که در ترکیب تیم ملی پرتغال هم حضور دارد راهی ورزشگاه الدترافورد شود.

۱۰۰۹