معمای روز؛ کدام بازیکن رقیب پیش درویش بوده است؟

معمای روز؛ کدام بازیکن رقیب پیش درویش بوده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل پرسپولیس مدعی شد برخی بازیکنان تیم رقیب چند شب پیش نزد او بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر و پس از جدایی چند ستاره پرسپولیس، هواداران این تیم به شدت به مدیریت باشگاه انتقاد و مدیران را متهم به کمکاری کردند. آنها معتقدند که مدیران پرسپولیس دست روی دست گذاشته‌اند و اجازه می‌دهند ستاره‌های این تیم بروند و در مقابل هیچ اقدامی هم برای جذب جانشینان آنها نمی‌کنند.

البته اتفاقات دیگری هم افتاده است که بر عصبانیت پرسپولیسی‌ها افزوده است. مثلا این که رامین رضاییان ستاره اسبق پرسپولیس بعد از جدایی از سپاهان به تیم اسبق خودش برنگشت و راهی استقلال شد. این اتفاق عصبانیت پرسپولیسی‌ها را اوج رساند.

آنها معتقدند که مالکان جدید باشگاه حاضر نیستند هزینه کنند و برای تیم‌شان بازیکنان کارآمد و مثمر ثمر بگیرند. خواسته دیگر آنها این است که ناکامی در جذب رضاییان را با جذب یک بازیکن استقلالی جبران کنند!

روز گذشته وقتی رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس در مقابل ساختمان این باشگاه با خبرنگاران مواجه شد سعی کرد از عملکرد مالکان جدید باشگاه دفاع کند. اما در حرف‌هایش ادعای جالبی را مطرح کرد که باعث ایجاد سوالاتی نزد فوتبالدوستان شده است.

او در دفاع از مالکان جدید پرسپولیس گفت: «چگونه ممکن است هوادار در مقابل ساختمان جایی که این همه محبت کرده، تجمع بگذارد؟ بازیکنان باشگاه رقیب دو سه شب قبل نزد من بودند و گفتند ۴۰ درصد سال گذشته و 40 تا 50 درصد دو فصل قبل را نگرفته‌اند. در شرایطی که در این مدت یک قهرمانی هم نداشتند. ما ۱۵۰ میلیارد تومان فقط آپشن قهرمانی این دو سال را دادیم. پس چرا باید تجمع راه بیاندازند؟ افرادی نمی‌توانند این روند خوب را ببینند و می‌خواهند بانک شهر را به شکلی خراب کنند. در حالی ‌که هوادار واقعی می‌داند اگر این بانک نبود، الان پرسپولیس نمی‌توانست کاری کند.»

نکته مهم حرف‌های او که چندان مورد توجه قرار نگرفت این بود که گفت دو سه شب پیش بازیکنان باشگاه رقیب نزد او بوده‌اند! مسلما منظور او از باشگاه رقیب تیم‌های سپاهان یا تراکتور نیستند. چون بعید است این دو باشگاه این میزان بدهی به بازیکنان‌شان داشته باشند.

پس قطعا منظور او از بازیکنان رقیب، بازیکنان استقلال بوده است! اما چرا باید بازیکنان استقلال پیش درویش بروند؟ با توجه به این که در فصل نقل و انتقالات به سر می‌بریم احتمالا ماجرا مربوط به همین موضوع است. حالا این کنجکاوی به وجود آمده است که کدام بازیکنان استقلال پیش درویش بوده‌اند و از مسائل مالی استقلال پیش او گلایه کرده‌اند.

در روزهای اخیر صحبت از پیوستن یکی دو بازیکن فصل گذشته استقلال به پرسپولیس بود. این بازیکنان صالح حردانی و محمد حسین مرادمند بوده‌اند. البته بین حردانی و پرسپولیس قطعا مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

چیزی که درویش گفته است می‌تواند ابهامات زیادی ایجاد کند. از چراییِ ملاقات او با بازیکنان استقلال گرفته تا این کدام بازیکن‌ها پیش او رفته‌اند و چرا درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال با او صحبت کرده‌اند.

1359