سوپرایز رضا درویش برای هواداران؛ میلاد محمدی پرسپولیسی می‌شود؟

سوپرایز رضا درویش برای هواداران؛ میلاد محمدی پرسپولیسی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد میلاد محمدی با آدانا دمیر اسپور ترکیه فسخ شده و اکنون پرسپولیس می‌تواند مستقیما با این بازیکن وارد مذاکره شود.

به گزارش فوتبالی، هنگامی که پرسپولیس با یحیی عطیه‌الله به توافق نرسید، نام میلاد محمدی به‌عنوان جدیدترین گزینه باشگاه برای تقویت این پست مطرح شد. میلاد محمدی اما تحت قرارداد آدنا دمیر اسپور ترکیه قرار داشت و رضا درویش علاوه بر توافق با محمدی، باید رضایت باشگاه ترکیه‌ای را هم جلب می‌کرد. به هر روی انتقال محمدی به پرسپولیس برای مقطعی منتفی شد اما حالا قرمزها می‌خواهند دست به کار بزرگی بزنند.

باشگاه آدنا دمیر اسپور ترکیه امروز به‌شکل رسمی قرارداد میلاد محمدی را فسخ کرد و این بازیکن اکنون تحت قرارداد هیچ تیمی نیست. رضا درویش حالا می‌تواند مستقیما با میلاد مذاکره کند تا با جذب همزمان علی قلی‌زاده و میلاد محمدی، گام بزرگی بردارد و بار دیگر بین هواداران پرسپولیس محبوب شود.

قرمزهای تهران در هفته اول لیگ بیست‌وچهارم به تساوی یک - یک برابر ذوب‌آهن رضایت داند و مشکلات این تیم در پست وینگر و دفاع چپ مشهود بود. قطعا حضور قلی‌زاده و محمدی می‌تواند کمک بزرگی به خوان کارلوس گاریدو کند و بار دیگر پرسپولیس خود را در قامت یک مدعی قهرمانی ببیند.

5793