امباپه می‌تواند فشار پیراهن شماره 9 را تحمل کند؟

امباپه می‌تواند فشار پیراهن شماره 9 را تحمل کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو آربلوا مربی تیم آکادمی رئال مادرید و مدافع سابق این باشگاه معتقد است کیلیان امباپه از تجربه کافی برای کنار آمدن با فشار پیراهن شماره 9 برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته مراسم معارفه کیلیان امباپه در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شد و در همان مراسم مشخص شد قهرمان جام جهانی 2018 در فصل آینده پیراهن شماره 9 را خواهد پوشید که زمانی متعلق به کریم بنزما بود و حتی کریستیانو رونالدو در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، مجبور به پوشیدن این شماره شد و البته بسیار درخشید. 

حالا آربلوا به آ اس گفت: "برای پوشیدن پیراهن شماره 9 باید شخصیت بزرگی داشته باشید. کریستیانو رونالدو در ابتدای حضورش در رئال این شماره را پوشید و همچنین فوق العاده بود. رونالدو اسطوره امباپه است و حالا کیلیان می خواهد راه اسطوره اش را ادامه دهد. کیلیان به خوبی می داند رئال مادرید چه باشگاهی است. وقتی به کابینت جام های رئال نگاه می کنید، 15 قهرمانی در چمپیونز لیگ می بینید. رئال مادرید تاریخ بزرگی دارد که این تیم را تبدیل به بهترین باشگاه می کند، اما نگاه ما همیشه رو به جلو است. من دیدم که امباپه در مراسم معارفه نمی توانست لبخندش را پنهان کند و از پیوستن به این باشگاه خیلی خوشحال بود."

4416