دو باشگاه انگلیسی به دنبال هایجک ستاره اسپانیایی از بارسلونا

دو باشگاه انگلیسی به دنبال هایجک ستاره اسپانیایی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- نیکو ویلیامز فاصله زیادی تا پیوستن به بارسلونا ندارد، اما اگر این انتقال شکست بخورد چلسی و آرسنال به سرعت برای جذب این ستاره جوان اسپانیایی تلاش می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، نیکو ویلیامز در یورو 2024 توانایی‌های خودش را بیش از پیش به نمایش گذاشت. این ستاره 22 ساله که با درخشش در ترکیب اتلتیک بیلبائو، موفق شد به اردوی تیم ملی اسپانیا برای رقابت‌های یورو 2024 دعوت شود و با پیراهن لاروخا نیز خوش درخشید تا خودش را اثبات کند. چند باشگاه بزرگ اروپایی حالا شرایط این بازیکن را به صورت جدی زیر نظر دارند و بارسلونا نزدیک‌ترین باشگاه به خرید نیکو ویلیامز است.

پس از خرید کیلیان امباپه توسط رئال مادرید، هواداران بارسلونا فشار زیادی آوردند تا سران باشگاهشان برای جذب یک ستاره باکیفیت جواب رقیب مادریدی را بدهد. نیکو ویلیامز حالا قرار است به بارسلونا بپیوندد تا رقیب کیلیان امباپه در لالیگا باشد. اما هنوز چیزی قطعی نشده است و باید دید چه زمانی این انتقال نهایی می‌شود. خاویر تباس و خوان لاپورتا، به صورت علنی اعلام کردند که بارسلونا توانایی خرید نیکو ویلیامز را دارد.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپرت، در صورتی که بارسلونا در مسیر جذب نیکو شکست بخورد؛ دو باشگاه انگلیسی منتظر هستند تا این ستاره جوان را به خدمت بگیرند. آرسنال و چلسی که از مدت‌ها قبل نیکو را زیر نظر داشتند، حالا امیدوار هستند تا او را از بارسلونا هایجک کنند.

هرچند که گفته می‌شود مدیران بارسلونا در روزها و هفته‌های آتی کارهای نهایی خرید نیکو ویلیامز را انجام می‌دهند.

 1428