ستایش هافبک سابق توپچی‌ها از شباهت‌های آرتتا و پپ

ستایش هافبک سابق توپچی‌ها از شباهت‌های آرتتا و پپ

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا، در دومین بازی فصل جدید لیگ جزیره توانست بر استون ویلا غلبه کند و پس از بازی، پل دیویس، هافبک پیشین این باشگاه با اشاره به تاثیر پپ گواردیولا بر آرتتا این مربی را مورد تحسین قرار داده است. 

به گزارش فوتبالی، آرسنال و میکل آرتتا پس از واگذاری رقابت قهرمانی به منچسترسیتی، فصل جدید را با انگیزه‌ای مضاعف آغاز کردند و با کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی، عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشتند. 

توپچی‌ها در دومین بازی خود در برابر استون ویلا نیز به برتری ۲-۰ دست یافت. همین موضوع باعث تعریف پل دیویس از آرتتا شد. 

دیویس در مصاحبه خود با Stars Perform گفت:«اگر نمی‌خواهید هنگام کار با پپ فرد بهتری شوید، اجازه همکاری با او را نخواهید داشت. واضح است که آرتتا در این ۳ سال خیلی چیزها از او یاد گرفته است و اکنون در آرسنال آن‌ها را پیاده می‌کند و این موضوع در تیم کامل واضح است.»

دیویس افزود:«آرسنال اکنون در جایگاه خوبی قرار دارد و همه خوشحال هستند اما همین هواداران در گذشته می‌گفتند که باید آرتتا را رها کنیم. وقتی به من می‌گفتند آرتتا انسان مناسبی برای آرسنال نیست می‌گفتم صبر کنید و به او فرصت دهید تا چیزهایی که یاد گرفته است را به همه نشان دهد.» 

دیویس همچنین گفت:«آرتتا مانند گواردیولا کاملا تشنه موفقیت است و این همان نکته‌ای است که مرا شگفت‌زده می‌کند.»

همچنین درباره مقایسه گابریل ژسوس و ایان رایت، مهاجم اسطوره‌ای توپچی‌ها افزود:«رایت، شور و شوق خاصی داشت. وقتی در گذشته با من از ژسوس و رایت صحبت می‌کردید من شباهتی پیدا نمی‌کردم اما اکنون می‌توانم بگویم گابریل ژسوس می‌تواند رایت دوم آرسنال باشد.»

آرسنال در ادامه لیگ جزیره باید در هفته‌های پیشدرو به مصاف برایتون، تاتنهام و منچسترسیتی نیز برود و این هفته‌ها برای اثبات عملکرد آرتتا بسیار حیاتی خواهند بود.

۱۴۲۸