ناپولی با هافبک سابق چلسی قرارداد خواهد بست

ناپولی با هافبک سابق چلسی قرارداد خواهد بست

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ناپولی به زودی با هافبک سابق باشگاه چلسی قرارداد خواهد بست.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه ناپولی با نظر آنتونیو کونته در آستانه خرید یک بازیکن برای تقویت خط میانی خود از لیگ برتر انگلیس و باشگاه برایتون است.‌ توافق شفاهی باشگاه ناپولی با برایتون برای جذب بیلی گیلمور هافبک میانی این باشگاه که سابقه بازی برای چلسی را هم در کارنامه خود دارد انجام شده، جزئیات نهایی توافق شده و سپس انتقال قطعی میشود. بسته پیشنهادی ناپولی مبلغی در حدود ۱۷ تا ۱۸ میلیون یورو به علاوه متغیرات است و ناپولی برنامه هایی را برای سفر بیلی و انجام آزمایشات پزشکی در اوایل هفته آینده را آغاز کرده است.

به این ترتیب بیلی گیلمور به انتقال از برایتون به ناپولی نزدیک شده زیرا این هافبک میانی درخواست خروج از باشگاه انگلیسی را کرده و میخواهد به ناپولی بپیوندد. پیش از این شرایط شخصی برای قراردادی تا سال ۲۰۲۹ با حقوقی سالیانه ۱.۸ میلیون یورویی، میان این بازیکن و باشگاه ایتالیایی توافق شده است. برایتون هفته گذشته پیشنهاد اولیه و رسمی ناپولی را رد کرده بود اما تیم ایتالیایی برای گیلمور پا پس نکشید و به جز او قصد دارد برشیانینی را هم از فروزینونه به خدمت بگیرد.

برنامه ناپولی با بیلی گیلمور برای انجام آزمایشات پزشکی در اوایل هفته آینده، همچنان مطابق شرایط توافق شده آماده اجرا است.

۱۰۰۹